• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

شناسایی کارگاه تولید سم غیر مجاز کشاورزی در رفسنجان

  • 10 مرداد 1396 - 11:59
شناسایی کارگاه تولید سم غیر مجاز کشاورزی در رفسنجان

یک کارگاه تولید سم غیر مجاز کشاورزی در رفسنجان شناسایی شد.

خلیلی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: بر اساس اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر تولید موادشیمیایی سمی کشاورزی غیرمجاز و با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی، این کارگاه که در منزلی بود شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان افزود: در بازدید از این کارگاه، مقادیر زیادی انواع مواد اولیه ساخت مواد شیمیایی سمی غیرمجاز کشاورزی، بیش از  یک‌هزار قوطی سم غیرمجاز با مارک‌های مشهور و تعداد زیادی برچسب با مارک سم سیلامون و مقدار زیادی پودر منگنز و مایع صابون که آنها را با هم مخلوط و داخل قوطی‌های سم می‌ریخته به همراه یک دستگاه پلمپ ویژه بسته‌بندی سموم کشف شد.

حسین رضایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان نیز گفت:با حضور پلیس آگاهی رفسنجان از منزل یک نفر ۱۶۵۰۰ لیتر روغن ولک غیرمجاز و تقلبی به همراه وسایل جانبی در این شهرستان کشف گردید.

وی افزود: همچنین این منزل، پلمپ و برچسب و بسته بندی سموم تقلبی که شامل ۵۸ کارتن سم کلروپیریفوس، ۵ گونی ۱۰ کیلویی کود منگنز چینی، ۶ کارتن کلروپیریفوس، ۴ کارتن کود ماهی مافا اسپانیایی،۲ کارتن سم فن والریت،۲ کارتن سم کلروپیریفوس،۶۰ لیتر پارافین، ۱۸ قوطی خالی سم، یک دستگاه اتو پرس ویژه بسته بندی، یک دستگاه چسب پهن جهت بسته بندی و۱۰۰۰ عدد برچسب با مارک فیلامون کشف گردید.

ثبت دیدگاه