• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: مراسم کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار تا پایان سال جاری انجام می‌شود

  • 13 اسفند 1393 - 0:01
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: مراسم کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار تا پایان سال جاری انجام می‌شود

مریم ایمانی، خبرنگار انارپرس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان در مصاحبه با انارپرس از کلنگ زنی پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار تا پایان سال جاری خبر داد.

دکترعلی اسماعیلی با بیان اینکه در حال حاضر نقشه‌های طراحی این بیمارستان آماده شده، گفت: شرکت مشاور هم انتخاب شده و به زودی کلنگ احداث آن به زمین زده خواهد شد

وی با اشاره به طولانی شدن پروژه کلنگ‌زنی این بیمارستان تصریح کرد: به دلیل اشکالی که در اعطای اعتبار در بودجه سال جاری ایجاد شد، عملیات اجرایی این پروژه با تاخیر مواجه گردید.

اسماعیلی در تکمیل اظهارات خود افزود: در ردیف بودجه سال ۹۳، این بیمارستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان محسوب شده بود که پروسه جابجایی و اختصاص اعتبار به دانشگاه رفسنجان چندین ماه به طول انجامید.

دکتر اسماعیلی با اشاره به میزان اعتبار اختصاص یافته به پروژه احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار اظهار کرد: اعتبار اولیه‌ای که جهت احداث این پروژه اختصاص یافته دو میلیارد تومان است که قطعا بسیار اندک است و این در حالی است که جهت احداث این بیمارستان ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان افزود: جهت احداث، تجهیز و راه‌اندازی هر تخت نیازمند حدود یک میلیارد تومان هزینه هستیم که با توجه به وجود افراد خیر و نیکوکار در شهرستان انار، می‌توانیم علاوه بر استفاده از اعتبارات دولتی، از حمایت‌های مالی خیران و افراد نیکوکار نیز بهره‌مند شویم.

وی همچنین گفت: اگر چه جهت احداث این بیمارستان اعتباری کمی اختصاص یافته اما اختصاص همین میزان اندک و اخذ ردیف بودجه‌ای می‌تواند به عنوان شروعی برای بالا بردن قدرت چانه‌زنی‌های بعدی و همچنین اعطای اعتبارات درسال‌های آینده تلقی شود.

دکتر اسماعیلی در پایان گفت: تلاش می کنیم کلنگ احداث این مرکز درمانی تا پایان سال جاری به زمین زده شود.

ثبت دیدگاه