• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

گفتند پیکر شهید رحمانی در بین شهدای غواص است اما نبود و داغ مادر تازه شد

  • 19 مرداد 1394 - 23:29
گفتند پیکر شهید رحمانی در بین شهدای غواص است اما نبود و داغ مادر تازه شد

«شهید علیرضا رحمانی»، فرزند رضا، متولد ۱۳۴۴و اهل رفسنجان که سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر۱ (منطقه عملیاتی فکه) به شهادت رسیده، یکی از کسانی بود که اعلام شده بود پیکرش همراه با شهدای غواص تشییع می‌شود.

مسئولان مربوطه نیز با مراجعه به پدر و مادر شهید رحمانی به آن‌ها گفته بودند که پیکر فرزندشان بعد از ۳۲ سال کشف شده و مرداد امسال همراه با شهدای غواص تشییع خواهد شد.

با اعلام این خبر، پدر و مادر شهید و اعضای خانواده نیز قاعدتا منتظر بازگشت پیکر شهید رحمانی به رفسنجان بودند.

مسئولان نیز هفته گذشته به طور صریح اعلام کرده بودند که پیکر شهید رحمانی جزو شهدایی است که ۱۶ مرداد وارد شهرستان انار خواهد شد اما درست یک روز قبل از مراسم تشییع یعنی روز ۱۵ مرداد اعلام شد که پیکر این شهید جزو شهدا نیست و به همین دلیل مادر شهید دچار شوک شدیدی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، برادر شهید رحمانی درباره اعلام خبر اشتباه پیداشدن پیکر برادرش گفت: این بار نام او را در بین شهدای غواص اعلام کردند، مادرم هم دوباره داغش تازه شد و به او شوک وارد شد با وجود اینکه بیمار بود، شوک بعدی هم که شدید بود، اگر در مراحل اولیه دقت می‌شد، این اتفاق نمی‌افتاد.

وی ابراز داشت: شاید بی‌دقتی‌ها هزینه داشته باشد و با احساسات این خانواده بازی شود.

او افزود: تاکنون به طور رسمی دو بار خبر پیدا شدن پیکر شهید به خانواده داده شده و یک بار هم که خبر اشتباهشان به داخل خانه نرسید.

پدر و مادر شهید علیرضا رحمانی

۱۳۹۴۰۵

 

ثبت دیدگاه