• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرمانده انتظامی انار: پلیس امنیت باغات پسته را تامین می‌کند

  • 30 مرداد 1394 - 20:56
فرمانده انتظامی انار: پلیس امنیت باغات پسته را تامین می‌کند

فرمانده انتظامی شهرستان انار استان کرمان در جلسه ستاد هماهنگی برداشت پسته این شهرستان بیان داشت: پلیس در سال جاری با تمام امکانات خود در راستای تامین امنیت باغ ها در فصل برداشت پسته اقدام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “غضنفری” افزود: وجود امنیت برای رونق اقتصاد های تک محصولی مانند پسته از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لازم است با مشارکت فراگیر مردم، مالکین، نهادها و ادارات با نیروی انتظامی نسبت به تامین و محافظت از آن اقدام شود.

“غضنفری” در ادامه بیان داشت: در سال گذشته به لطف خداوند و حضور و فعالیت حداکثری و همکاری های مردمی شاهد کمترین میزان وقوع جرم بویژه در موضوع سرقت پسته بوده ایم.

وی ادامه داد: با این حال این مسئله نباید موجبات غفلت را در سال جاری فراهم کند چرا که با وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی احتمال فرصت طلبی افراد برای ارتکاب اقدامات مجرمانه به وجود می آید.

فرمانده انتظامی شهرستان انار افزود: در این شرایط بایستی ضمن حفظ آرامش عمومی ،مالکین و کشاورزان بتوانند در سایه احساس امنیت مطلوب حاصل زحمات خود را برداشت کنند و پلیس در سال جاری با تمام امکانات خود در راستای تامین امنیت باغ ها در فصل برداشت پسته اقدام خواهد کرد.

“سرهنگ غضنفری” تاکید کرد: موضوعاتی مانند معرفی کارگران از سوی مالکین به نیروی انتظامی برای نظارت و کنترل مداوم آنان ، سامان دهی اسکان کارگران ، کنترل تغذیه و بهداشت آنان عدم جابجایی بار پسته در شامگاه از مواردی است که می تواند میزان جرایم را در این فصل کاهش دهد.

وی در پایان اضافه کرد: عدم اطمینان به افراد فاقد صلاحیت و اتباع بیگانه در انبار ها و ترمینال ها، عدم واگذاری وسایل نقلیه به افراد فاقد گواهینامه ،بکارگیری وسایل نقلیه دارای معاینه فنی و رعایت قوانین راهور از جمله اقداماتی است که می تواند در تامین امنیت لازم و پیشگیری از جرائم و حوادث بسیار موثر باشد.

ثبت دیدگاه