• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گفتار زشت و دروغ‌پراکنی رسانه‌های افراطی علیه حسین مرعشی

  • 29 شهریور 1394 - 15:20
گفتار زشت و دروغ‌پراکنی رسانه‌های افراطی علیه حسین مرعشی

رسانه‌های افراطی در خبری دروغ نوشته‌اند که حسین مرعشی، عضو حزب کارگزاران سازندگی گفته: «کسانی که به دولت احمدی‌نژاد رای داده‌اند، ایرانیان بی‌شرفی هستند.»

این نخستین بار نیست که رسانه‌های افراطی به دروغ‌پراکنی‌ علیه فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا دست می‌زنند.

حسین مرعشی هرگز نگفته که رای‌دهندگان به احمدی‌نژاد «بی‌شرف هستند.»

وی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفته:‌ «اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود یک ایرانی با شرف نیست.»

بزرگترین فسادهای قرن از جمله فساد نفتی مربوط به بابک زنجانی و زنجیره متصل به او، فسادهای بانکی، فساد در نهادهای انقلابی از جمله بنیاد شهید، فساد در حوزه منابع طبیعی و افزایش زمین‌خواری و … در دولت محمود احمدی‌نژاد رخ داده است.

بدون شک عمق این فسادها هر ایرانی را نگران می‌کند.

رسانه‌های افراطی در بخش دیگری از تخیلات خود نوشته‌اند که حسین مرعشی، ممنوع‌التصویری حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی را علت بیکاری جوانان اعلام کرده است.

در صورتی که گفته حسین مرعشی به این شکل نیست. مرعشی گفته: «اینکه امروز آقای خاتمی ممنوع‌التصویر می‌شود و از فعالیت منع شود، ایشان ضرر نمی‌کند بلکه کشور ضرر می‌کند که از اعتبار رئیس جمهور سابق کشور نتوانسته برای پیشبرد کارها استفاده کند و از این دست ضررها در کشور فراوان داریم و خروجی این ضررها تعداد بالای بیکاران و افزایش مفاسد در کشور و حضور افراد نالایق در پست‌های مدیریتی است که در نهایت زندگی مردم شیرینی خود را از دست خواهد داد.»

این عبارت تفسیر ساده‌ای دارد که رسانه‌های افراطی خود را به کوری و کری زده‌اند تا آن را نبینند و نشنوند.

حسین مرعشی در این جملات توضیح داده که محروم کردن کشور از توانایی‌های افراد باعث ضررهای عمده از جمله افزایش بیکاری و فساد شده است. مرعشی دقیقا می‌گوید: «از این دست ضررها در کشور فراوان داریم و خروجی این ضررها تعداد بالای بیکاران و افزایش مفاسد در کشور و حضور افراد نالایق در پست‌های مدیریتی است که در نهایت زندگی مردم شیرینی خود را از دست خواهد داد.»

اما سوال این است؛ رسانه‌های افراطی چرا به دروغ متوسل می‌شوند؟ چرا برای حذف مخالفان خود به هر گفتار و کردار زشتی دست می‌زنند؟

پاسخ روشن است: این نوع رسانه‌ها و نهادها و افراد حامی آن‌ها برای دست یافتن به اهداف خود، استفاده از هر وسیله‌ای را شرعی می‌دانند. آن‌ها خود را حق مطلق می‌پندارند و دیگران را باطل می‌دانند.

ثبت دیدگاه