• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

نماینده ولی فقیه در استان کرمان: رد برجام به نفع کشور نیست

  • 05 مهر 1394 - 16:59
نماینده ولی فقیه در استان کرمان: رد برجام به نفع کشور نیست

آیت‌الله سیدیحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به دیدارش با رییس مجمع نمایندگان استان کرمان و عضو کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام گفت: آقای زاهدی عنوان کردند که برجام به ضرر ماست و بنده گفتم بعد از اینکه در امریکا حل شده، به نفع ما نیست که آن را رد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، آیت الله جعفری ادامه داد: رییس جمهور کشورمان یک تهدید را به فرصت تبدیل کرد و ابتدا تعبیر «برد – برد» را به کار برد که باید امتیازاتی بدهیم و امتیازاتی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در کرمان در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند، مشکلات حل می‌شود. این برنامه زمان بَر است و باید در داخل کشور برنامه ریزی کنیم و اقتصادمان به مرحله‌ای برسد که اگر نفت نباشد یا قیمت آن کاهش یابد، مشکلی به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه دولت در حال حاضر در تنگنا است اما تورم را کاهش داده و مسئله رکود هنوز به قوت خود باقی است و بازار گرم نیست خاطرنشان کرد: امیدواریم با هدایت‌های مقام معظم رهبری مشکلات حل شده و در دنیا به عنوان ملتی رزمنده، مقاوم و سرافراز باشیم.

ثبت دیدگاه