• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

جشن هفته کودک در انار و لطف‌آباد برگزار شد

  • 24 مهر 1394 - 9:56
جشن هفته کودک در انار و لطف‌آباد برگزار شد

جشن ویژه هفته کودک به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انار در لطف‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انارکانون این شهرستان جشنی به مناسبت هفته کودک با هدف اهمیت کودکان روستا در روستای لطف اباد برگزار نمود و برنامه های متنوع هنری و فرهنگی جهت شاد کردن کودکان روستا اجرا نمود.

این مراسم در مدرسه شهید قربانی با تلاوتی از ایات نورانی وحی اغاز گردید و ضمن معرفی روزهای هفته کودک به ویژه کودک ومحیط زیست و منابع طبیعی برنامه هایی حول محور این موضوع اجرا شد

نمایش عروسکی موش بازیگوش توسط مربیان کانون به اهمیت منابع طبیعی برای نسل اینده پرداخت .این موش با رفتن به پارک و خراب کردن درختان نکات اموزنده ای را به کودکان به طور غیر مستقیم یاداور شد.

همچنین قصه بادبادک کجا می روی توسط مربی فرهنگی از دیگر برنامه ها بود . بادبادکی که توسط پسر کوچولویی به نام علی ساخته می شود و با  رها شدن از دست صاحبش ارزوی خیلی از بچه ها را براورده می کند و در اخر به کشور افریقا می رود و همانجا پیش بند یکی از بچه های افریقا می شود و سلام همه بچه ها را به انها می رساند.

مسابقه پرتاب توب در سبد و اجرای شیرینکاری توسط کودکان باعث شادی و خنده کودکان شد و در اخرنمایش فیلم “ربات و کشاورز” کودکان را شیفته خود کرد . این فیلم که انمیشن جذاب و خنده دار است داستان رباتی است که از فضا وارد زمین یک کشاورز می شود. کشاورز و الاغ از ربات ترسیده و پا به فرار می گذارند اما در پایان ماجرا ربات به کمک کشاورز می اید و به صورت اتوماتیک کارهای او را انجام می دهد.

همچنین جشن ویژه روز جهانی کودک در پارک کودک انار برگزار گردید که در کنار اجرای قصه گویی و مسابقه و نمایش عروسکی ( نقاشی بر روی پارچه با موضوعات روزهای هفته کودک توسط شرکت کنندگان انجام شد) این برنامه ها در طول هفته کودک و با موضوعات روزهای این هفته از پانزدهم تا بیست و دوم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انار برای بیش از ۷۰۰ کودک دختر و پسر شهرستان برگزار شد.

CIMG2198 DSC_0043 IMG_20151008_105555 IMG_20151011_115005 IMG_20151014_105443 CIMG2182

ثبت دیدگاه