• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سارقان یک تن پسته در شهرستان انار دستگیر شدند

  • 16 آبان 1394 - 17:08
سارقان یک تن پسته در شهرستان انار دستگیر شدند

سارقانی که یک تن پسته را در یکی از روستاهای شهرستان انار سرقت کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: به دنبال اعلام خبر سرقت در محدوده یکی از روستاهای شهرستان انار بلافاصله عوامل پلیس آگاهی با بررسی دقیق و کار‌شناسی از محل و نیز استفاده از امکانات فنی و اطلاعاتی موفق به ردیابی سارقان شدند.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد سارقان به سمت شهرستان رفسنجان متواری شده‌اند، از این رو پلیس در شهرستان مذکور تعقیب آنان را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار ادامه داد: سارقان که در حال جابجایی بار پسته در حومه شهرستان رفسنجان بودند سرانجام شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس ضمن کشف پسته‌های مسروقه در کمتر از ۲۴ ساعت، محصول یک سال زحمت مالباختگان را به آنان بازگرداند و دو دستگاه خودرو که سارقان برای سرقت از آن استفاده کرده بودند را نیز توقیف کرد.

سرهنگ غصنفری ارزش اموال مسروقه را بیش از ۳۴۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا سه نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان یادآور شد: با توجه به برداشت محصول پسته و نگهداری آن در انبارهای خانگی و تجاری این اماکن باید به تجهیزات حفاظتی مجهز شوند چرا که اقدامات پیشگیرانه همواره کم هزینه‌تر از برخورد با جرایم است.

۶۵

ثبت دیدگاه