• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرماندار انار قبل از «اتهام زنی سخنران همایش بسیجیان علیه هاشمی» مراسم را ترک کرد

  • 05 آذر 1394 - 10:45
فرماندار انار قبل از «اتهام زنی سخنران همایش بسیجیان علیه هاشمی» مراسم را ترک کرد

محمد خادمی، فرماندار شهرستان انار یکی از مسئولانی بوده که روز چهارشنبه ۴ آذر در همایشی که بدترین اتهامات علیه آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان شده، حضور داشته اما منابع موثق به انارپرس گفتند که فرماندار در ابتدای مراسم حضور داشته اما قبل از اینکه سخنرانی بحث‌برانگیز علیه هاشمی رفسنجانی در این همایش آغاز شود، در اقدامی مسئولانه این مراسم را ترک کرده است.

در همایش بسیجیان که در انار برگزار شد،  حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان طی سخنانی «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» را به عنوان «محور و چرخاننده جریان فتنه» نامید.

عکس زیر فرماندار انار را در همایش بسیجیان و قبل از شروع سخنرانی حجت‌الاسلام محسن‌زاده نشان می‌دهد. سایر عکس‌های این مراسم بیانگر این است که فرماندار در هنگام اتهام‌زنی سخنران علیه هاشمی رفسنجانی ، در مراسم حضور ندارد.

۵۵۵۵عکس زیر سخنرانی حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده را نشان می‌دهد. در این عکس مشخص است که قبل از آغاز این سخنرانی، فرماندار انار همایش را ترک کرده است.

۵۴۳۵۳۴۵

فرماندار به عنوان مقام ارشد اجرایی بهترین تصمیم را گرفته که قبل از بیان چنین اتهامات ناروایی علیه هاشمی رفسنجانی، مراسم را ترک کرده است.چون از یک سو علیه یکی از مقامات ارشد کشور که با حکم رهبری به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال خدمت است، اتهامات ناروا بیان شده و از سوی دیگر هاشمی رفسنجانی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری است و هرگونه فعالیت زودهنگام که شائبه انتخاباتی داشته باشد، ممنوع است. در حالی که آنچه در این همایش  علیه هاشمی رفسنجانی و در حمایت از دو تن دیگر بیان شده، به نوعی شائبه انتخاباتی دارد و از نظر قوانین ممنوع است.

ثبت دیدگاه