• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

آقای فرماندار! سکوت در برابر «نحوه ساخت پل کمربندی» خیانت به انار است

  • 04 دی 1394 - 17:29
آقای فرماندار! سکوت در برابر «نحوه ساخت پل کمربندی» خیانت به انار است

عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار در حال انجام است اما نه آنگونه که مسئولان قبلا گفته بودند.

مسئولان سال گذشته طرح تقاطع غیر همسطح کمربندی انار را در مراسمی رونمایی کردند. در این طرح قرار بود جاده انار به سمت شهربابک و بالعکس، زیرگذر شود و برای مسیرهای دیگر چند «رمپ» و «لوپ» احداث گردد اما متاسفانه آنچه که اکنون در حال انجام است، تنها احداث یک پل از سمت شهربابک به سمت یزد است.

تصویر زیر به خوبی نشان می‌دهد که در کمربندی انار فقط پل روگذر شهربابک به یزد در حال اجراست

_MG_9848

محمد خادمی، فرماندار شهرستان انار به جای آنکه از حق شهرستان انار برای احداث تقاطع غیرهمسطح بر اساس طرح رونمایی شده، دفاع کند، متاسفانه یا کنار پایه پل شهربابک به یزد عکس می‌گیرد و یا اینکه به انتقادات درباره نحوه اجرای آن بر خلاف طرح رونمایی شده، پاسخی نمی‌دهد.

محمد خادمی در کنار پل کمربندی، آذر ۱۳۹۴

taghato1

اگر طرح احداث تقاطع با همین شیوه و بدون خاک‌برداری برای احداث زیرگذر پیش برود، خیانتی آشکار در حق انار است و بدون شک مردم نام محمد خادمی را که طرح در زمان او در حال اجراست و وی در این زمینه سکوت پیشه کرده؛ فراموش نخواهند کرد.

مسئولان اجرای این تقاطع می‌گویند که آن را بر اساس همان طرح رونمایی شده، احداث خواهند کرد اما سخن آن‌ها قابل باور نیست، زیرا برای احداث تقاطع، اول باید برای احداث زیرگذر، خاک برداری می‌شد و سپس پل روگذر احداث می‌گردید اما در حال حاضر نه تنها برای احداث زیرگذر، خاک‌برداری صورت نگرفته بلکه در همان نقطه در حال خاک‌ریزی و کوبیدن خاک هستند.

مسئولان این تقاطع به سرعت در حال اجرای طرح پل روگذر شهربابک به سمت یزد هستند و پس از پایان عملیات، کارگاه‌های خود را جمع‌آوری خواهند کرد و آن زمان است که دیگر برای همیشه دیر شده و کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

امید است فرماندار انار، شورای شهر و شورای شهرستان و دادستانی اجازه ندهند که در ماجرای تقاطع غیرهمسطح، کار به شیوه کنونی ادامه پیدا کند.

تصویر طرحی که باید در کمربندی انار اجرا شود و آذر ۱۳۹۳ از آن رونمایی گردید

Model

kamar3

 

مطلب مرتبط:

در کمربندی انار چه خبر است؛ آقای فرماندار، فرمان حمایت از مردم انار از دست‌تان خارج نشود

ثبت دیدگاه