• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جزییات پرداخت غرامت بیمه کشاورزی پسته در شهرستان انار

  • 19 دی 1394 - 22:30
جزییات پرداخت غرامت بیمه کشاورزی پسته در شهرستان انار

تعدادی از کشاورزان در تماس با انارپرس از اینکه پرداخت غرامت بیمه کشاورزی محصول پسته به تاخیر افتاده، گلایه کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان شدند.

علیرضا کهنسال، مسئول بیمه کشاورزی شهرستان انار، دلیل تاخیر پرداخت غرامت بیمه‌ها را وضعیت نامناسب اقتصادی کشور و کمبود اعتبار اعلام کرد و افزود: بر اساس قولی که داده شده، غرامت بیمه باغات پسته شهرستان انار که حدود ۱۲ میلیارد تومان است، اواخر بهمن ۹۴ پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل تاخیر در پرداخت غرامت بیمه‌های سال گذشته، در حال حاضر پرداخت حق بیمه باغات پسته در سال جاری از سوی بانک کشاورزی پرداخت می‌شود و کشاورزان شهرستان انار نیازی نیست که برای پرداخت «حق بیمه امسال» به بانک مراجعه کنند.

کهنسال افزود: بعد از اینکه غرامت بیمه‌های سال گذشته در ماه آینده واریز شد، حق بیمه سال جاری باغات پسته که بانک کشاورزی به جای کشاورزان آن را پرداخت کرده، از غرامت کسر خواهد شد و بقیه مبلغ غرامت به کشاورزان پرداخت می‌گردد.

مسئول بیمه کشاورزی شهرستان انار گفت: کشاورزانی که در سال جاری هنوز باغات پسته خود را بیمه نکرده‌اند، تنها تا ۳۰ دی ۹۴ فرصت دارند که اقدام کنند.

ثبت دیدگاه