• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

احمد انارکی محمدی، کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان انار و رفسنجان شد؛ شیخ علی هاشمیان به زودی بیانیه می‌دهد

  • 23 بهمن 1394 - 16:00
احمد انارکی محمدی، کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان انار و رفسنجان شد؛ شیخ علی هاشمیان به زودی بیانیه می‌دهد

احزاب اصلاح‌طلب شهرستان‌های رفسنجان و انار و تعدادی از فعالان سیاسی، در جلسه‌ای از بین شش کاندیدای اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا، پس از رای‌گیری «احمد انارکی محمدی» را به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رفسنجان و انار انتخاب کردند.

احمد خراسانی، دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان‌های رفسنجان و انار در گفت‌وگویی کوتاه با انارپرس خبر داد که شیخ علی هاشمیان نیز به زودی با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود را از این تصمیم اصلاح‌طلبان شهرستان‌های رفسنجان و انار اعلام خواهد کرد.

anaraki mohamadi

به گفته خراسانی، سایر کاندیدای اصلاح‌طلب، قرار است امکانات و ستادهای خود را در اختیار آقای انارکی محمدی قرار دهند.

دهمین دوره انتخابات مجلس روز جمعه ۷ اسفند ۹۴ برگزار می‌شود.

احمد انارکی محمدی چگونه کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان شد؟

شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان رفسنجان، روز پنجشنبه ۲۲ بهمن مهندس احمد محمدی انارکی را به عنوان نامزد انتخاباتی مورد حمایت خود در مجلس دهم انتخاب کرد.

در این جلسه که با حضور روسای احزاب دوازده گانه اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی و جمعی از نخبگان و بزرگان اصلاح‌طلب و نمایندگان دانشگاهیان و فرهنگیان و اصناف شهرستان رفسنجان و انار در محل مجتمع آموزشی رشد برگزار شد، ابتدا احمد خراسانی، رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان رفسنجان ضمن بیان حدیثی از امام صادق (ع) یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشته و دهه فجر انقلاب اسلامی را به مدعوین تبریک گفت.

IMG-20160212-WA0120

وی در ادامه به طور مختصر شش نامزد اصلاح‌طلب حاضر در جلسه را به حاضران معرفی کرد.

در ادامه این جلسه «حسین مومنی، حسین تقوی، بهروز حیدری، علیرضا بهرامپور، غلامحسین حسن شاهی و احمد انارکی محمدی» ضمن بیان رزومه خود، برنامه‌ها و اهداف انتخاباتی‌شان را تشریح کردند.

پس از آن حجت‌الاسلام دکتر محمد خون‌چمن دبیر کل حزب جوانان ایران اسلامی و عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان کشور با تاکید بر وحدت و لزوم پرهیز از اختلاف، به بیان حدیثی از پیامبر اعظم پرداخت و تمامی نامزدهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از بد اخلاقی‌های انتخاباتی توصیه کرد.

وی ضمن بیان ویژگی‌های یک نماینده اصلاح‌طلب تاکید کرد که در شرایط فعلی به نمایندگانی نیاز داریم که از اهداف و همچنین پیشبرد برنامه های دولت حمایت کنند.

پس از سخنرانی خون‌چمن، رای گیری در حضور نامزدهای انتخاباتی در تعرفه‌های مخصوص و به طور محرمانه انجام و پس از شمارش آرا، «مهندس احمد انارکی محمدی» به عنوان نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان رفسنجان و انار انتخاب گردید.

گفتنی است نامزدهای اصلاح‌طلب در جلسه‌ای جداگانه ضمن امضای میثاق نامه‌ای که از سوی شورای عالی اصلاح‌طلبان کشور تهیه شده، متعهد به حمایت از نامزد معرفی شده از سوی اصلاح‌طلبان شده‌اند.

ثبت دیدگاه