• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

حمایت انجمن اسلامی معلمان رفسنجان از کاندیداتوری مهندس احمد محمدی در انتخابات مجلس

  • 26 بهمن 1394 - 9:26
حمایت انجمن اسلامی معلمان رفسنجان از کاندیداتوری مهندس احمد محمدی در انتخابات مجلس

انجمن اسلامی معلمان شهرستان رفسنجان، حمایت خود را از مهندس احمد محمدی، کاندیدای حوزه انتخابیه شهرستان‌های انار و رفسنجان اعلام کرد.

شورای مرکزی انجمن اسلامی رفسنجان به منظور بحث و بررسی پیرامون دهمین دوره  انتخابات محلس شورای اسلامی  رفسنجان و انار، شامگاه یکشنبه ۲۵ بهمن تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه، احمد خراسانی مسئول انجمن اسلامی معلمان رفسنجان در خصوص نحوه انتخاب نامزد اصلاح‌طلبان توضیحاتی ارایه داد.

در ادامه جلسه، سایر اعضا نظرات خود در خصوص اهمیت انتخابات مجلس دهم بیان کردند و  بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کردند.

همچنین به درخواست حاضران از مهندس احمد محمدی جهت شرکت در جلسه و آشنایی با ایشان دعوت به عمل آمده بود.

مهندس محمدی نیز در این جلسه طی سخنانی بخشی از رزومه و نیز اهداف و برنامه‌های انتخاباتی خود را تشریح کرد.

IMG-20160215-WA0004

پس از آن اعضای انجمن، بخشی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را در خصوص مسایل اجتماعی و فرهنگی شهر و روستا بیان کردند که مهندس محمدی نیز پاسخ‌های لازم را ارایه کرد.

در پایان این جلسه، تمامی اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان، حمایت قاطع خود را از تصمیم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در خصوص انتخاب مهندس احمد محمدی به عنوان نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان رفسنجان و انار اعلام کردند.

هفته گذشته احزاب اصلاح‌طلب شهرستان‌های رفسنجان و انار و تعدادی از فعالان سیاسی، در جلسه‌ای از بین شش کاندیدای اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا، پس از رای‌گیری «احمد محمدی» را به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رفسنجان و انار انتخاب کرده بودند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۷ اسفند ۹۴ برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه