• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پلیس کرمان با کودکان بی‌سرپرست دیدار کرد

  • 27 بهمن 1394 - 15:30
پلیس کرمان با کودکان بی‌سرپرست دیدار کرد

سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در اقدامی انسان دوستانه به همراه روسای کلانتری ۲۱ و ۳۲ با حضور در یکی از مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست شهر زنگی آباد با کودکان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در این بازدید که در جو صمیمی صورت گرفت سرهنگ «علی کشاورزی» جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان به همراه سروان «علی سلطانی» و «شیخ اسدی» روسای کلانتری ۲۱ و ۳۲، از نزدیک با این کودکان صحبت کردند و آن‌ها را مورد محبت قرار دادند.

سرهنگ کشاورزی با بیان اینکه مشتاق بودیم این کودکان را از نزدیک ببینیم گفت: کودکان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که نیازمند است توجه وخدمات ویژه‌ای به آنان شود.

وی در ادامه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی و حمایت از این کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تاکید کرد و افزود: هدف کلی زندگی دستگیری و کمک به همنوعان است و انسان باید در هر زمان جلب رضای الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان توفیق کمک به نیازمندان و حضور در این مراکز را از عنایات خداوند برشمرد و با بیان اینکه این کمک باید به شکرانه دست توانا و گرفتن دست ناتوان باشد، تصریح کرد: اعتقاد داریم که نشاندن لبخند بر روی لبان کودکان بی‌سرپرست یا بد سرپرست و نیازمند رضایت الهی را در پی دارد و باعث می‌شود زندگی ما معنا یابد.

وی ضمن ابراز تأسف از وجود چنین کودکانی در جامعه گفت: این کودکان نیازمند مهر و محبت و حمایت تمام افراد جامعه هستند و باید در مسیر حمایت و پشتیبانی از این کودکان و مراکز نگهداری از آن‌ها قدم‌های ارزنده‌ای برداشت.

سرهنگ کشاورزی در این بازدید با بیان خرسندی از حضور در جمع این کودکان، افزود: این کودکان آینده سرزمین ما هستند و باید به آن‌ها توجه کنیم چرا که از داشتن نعمت والدین که کمترین حق آن‌ها از زندگی است، محرومند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه بی‌سرپرست بودن این کودکان نباید دلیل نابود شدن آینده آن‌ها شود، ادامه داد: با بازدید از این مراکز می‌توان کمک‌های بسیاری کرد و با حامی شدن برای این کودکان بی‌گناه آن‌ها را برای سوق دادن به زندگی سالم راهنمایی کرد و آن‌ها را در کنار دیگر افراد وارد اجتماع کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: باید تلاش کرد تا تعلیم و تربیت این عزیزان همانند سایر کودکان انجام شود و حداقل در این زمینه از همسالان خود عقب نمانند و باید به سمتی حرکت کنیم تا امکان رسیدن این کودکان به بهترین جایگاه‌ها در نظام اسلامی ما فراهم آید.

سرهنگ کشاورزی با بیان اینکه این دیدار توفیقی برای مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان بود، افزود: این قبیل دیدار‌ها علاوه بر اینکه می‌تواند موجب تقویت روحیه این کودکان شود، برای خود ما نیز دارای برکات و آموزه‌های فراوانی است.

وی خطاب به مسئولان مجموعه نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست گفت: شما در سرپرستی و حمایت از این کودکان به دنبال منفعت دنیوی نیستید و تنها بر خدا توکل دارید و به پاداش و عنایت او امیدوارید و خداوند نیز چند برابر برای شما می‌افزاید.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان از خدمات شبانه روزی مددکاران و مربیان این مراکز تقدیر کرد و به رسم یادبود هدایایی را به این کودکان صمیمی و معصوم تقدیم کرد.

۲

۱  ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲

ثبت دیدگاه