• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

انتقاد شهروندان از روند کُند بهسازی جاده اصلی لطف‌آباد انار

  • 28 بهمن 1394 - 1:17
انتقاد شهروندان از روند کُند بهسازی جاده اصلی لطف‌آباد انار

عملیات بهسازی جاده اصلی لطف‌آباد انار چند ماه است که آغاز شده اما روند کُند بهسازی باعث انتقاد جمعی از شهروندان شده است.

یکی از این شهروندان گفت: «جاده اصلی روستای لطف‌آباد را چند ماه است که برای آسفالت جدید خراب کرده‌ند. جالب است که بدانید کل مسافتی را که می‌خواهند آسفالت کنند کلا نزدیک به ۱۰۰ متر است اما دهیاری بعد از چند ماه، هفته پیش، یک لاین جاده را برای قیرپاشی مسدود کرد.»

وی افزود: «این لاین در حالی مسدود شد که تا دو روز از قیرپاشی خبری نبود و  بعد از گذشت دو روز از بسته شدن جاده،  قیرپاشی انجام شد.»

این شهروند می‌گوید: «چرا چند ساعت یا چراحداقل نصف روز قبل از رسیدن قیر، جاده را نبستند؟ دهیاری، تراکتور و راننده دارد و هر زمان اراده کند می‌تواند جاده را ببندد. در این مدت ماشین و موتورها از یک لاین جاده با وضعیت خطرناکی از کنار هم عبور می‌کردند تا اینکه بعد از دو روز قیرپاشی انجام شد و آقایان دهیار و بخشداری، عکس‌هایشان را کنار جاده و ماشین قیر گرفتند و ما هم شادمان که تا چند روز دیگر جاده را آسفالت می‌کنند و مسیر باز خواهد شد.»

وی افزود: «اما انگار جریان فقط همان عکس گرفتن بود و کسی نه می‌آید که خیابان را آسفالت کند یا حداقل آن را باز کند.»

او گفت: «روز سه‌شنبه ۲۷ بهمن، یک موتورسیکلت که ناچارا از سمت مخالف می‌آمد با یک وانت که از روبرو می‌آمد، تصادف کرد. واقعا ورودی روستای به این شلوغی که ادعای شهرشدن دارد، باید اینگونه باشد و مردم ناراضی باشند؟»

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ «خواهش می‌کنم به بخشداری بگویید که فکر کنند بچه‌های خودشان با ماشین و موتور از همین خیابان تردد می‌کنند و خطر در کمین‌شان است. شاید تصادف بعدی، جراحتش خیلی بیشتر از تصادف روز سه‌شنبه باشد و یا خدایی نکرده یکی فوت کند. بعدش این آقایان بخشداری، شورا و دهیاری عذاب وجدان نمی‌گیرند؟ کاش کنار عکس گرفتن‌شان می‌گفتند ۱۰۰متر مسیر را چند ماه است که می‌خواهند بهسازی کنند.»

IMG-20160216-WA0029 IMG-20160216-WA0026

ثبت دیدگاه