• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تیم بانوان شهرداری انار در مسابقات قهرمانی کاراته کشوری مقام اول را کسب کرد

  • 03 اسفند 1394 - 12:46
تیم بانوان شهرداری انار در مسابقات قهرمانی کاراته کشوری مقام اول را کسب کرد

بانوان نونهال و نوجوان کاراته‌کار تیم شهرداری انار در بین ۲۹۰ شرکت‌کننده از ۱۳ استان کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، در این مسابقات ورزشکارانی از استان‌های تهران، قزوین، مازندران، گیلان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، گلستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، ایلام و فارس حضور داشتند که تیم شهرداری انار با مربیگری خانم علیزاده به عنوان نماینده استان کرمان در این مسابقات حضور یافت.

این مسابقات ۲۹ تا ۳۰ بهمن در ورزشگاه شهید تندگویان قشم برگزار شد که کرمان رتبه اول، قزوین رتبه دوم و قشم رتبه سوم را از آن خود کردند.

مدال آوران تیم شهرداری به عنوان نماینده استان کرمان ۵ نفر بودند که خانم مهفام بیرمی مقام دوم، نرگس محمدمیرزایی دوم، نگین مهرعلیزاده و فاطمه‌سادات هاشمی سوم و عسل طاهرنژاد مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

علی رحیمی شهردار انار ضمن تبریک به مدال آوران و مربی ورزشکاران، از تلاش آن‌ها تقدیر کرد و افزود: این درخشش برگ زرینی را در افتخارات بانوان ورزشکار این شهرستان رقم زد.

وی افزود: حضور پررنگ ورزشکاران اناری در مسابقات کشوری افقی برای دیگر ورزشکاران است و امیدواریم با تلاش روزافزون ورزشکاران این شهرستان در آینده شاهد افتخارآفرینی هر چه بیشتر آنان در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم و قطعاً رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر انار حمایت همه جانبه از ورزشکاران و آماده سازی بستر مناسب جهت فعالیت‌های ورزشی خواهد بود.

۱ IMG-20160222-WA0022

ثبت دیدگاه