• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دانشگاه پیام نور انار به قطب تحقیقات آزمایشگاهی کشاورزی تبدیل می‌شود

  • 11 خرداد 1395 - 13:04
دانشگاه پیام نور انار به قطب تحقیقات آزمایشگاهی کشاورزی تبدیل می‌شود

محمد ناجی، رئیس دانشگاه پیام نور انار در دیدار با مهندس طباطبایی، سرپرست فرمانداری گفت که این دانشگاه می‌تواند به قطب آموزش کشاورزی و تحقیقات آزمایشگاهی کشاورزی تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری انار، به دنبال دیدارهای روُسای ادارات شهرستان با سرپرست فرمانداری انار، رئیس دانشگاه پیام نور انار به همراه تعدادی از همکارانشان در دیدار با مهندس طباطبایی، مسائل و مشکلات دانشگاه را در حوز‌ه‌های مختلف بررسی و در خصوص چشم انداز دانشگاه تبادل نظر کردند.

ناجی در خصوص آزمایشگاه آب و خاک دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور انار ظرفیت‌هایی را جهت ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی در حوزۀ کشاورزی دارد که می‌تواند خلاء یک مرکز تحقیقات کشاورزی جهت گام برداشتن کشاورزان از کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن را در شهرستان انار تأمین نماید.

وی افزود: این ظرفیت در دانشگاه پیام نور انار وجود دارد که به قطب آموزش کشاورزی و تحقیقات آزمایشگاهی کشاورزی هم برای دانشجویان و اساتید و هم برای کشاورزان تبدیل شود.

سرپرست فرمانداری انار نیز وجود دانشگاه ها را برای شهرستان پتانسیل بالقوه ای عنوان کرد و تاکید کرد: انشااله بتوانیم با همکاری دانشگاه زمینه های رونق و توسعه شهرستان را فراهم آوریم.

ثبت دیدگاه