• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

انتقاد مسئول کمیته داوران شهرستان انار:‌ در انار تا دلتان بخواهد مسجد و حسینیه و صحن امامزاده می‌سازند

  • 30 خرداد 1395 - 7:04
انتقاد مسئول کمیته داوران شهرستان انار:‌ در انار تا دلتان بخواهد مسجد و حسینیه و صحن امامزاده می‌سازند

عباس محمدحسینی، مسئول کمیته داوران شهرستان انار در دیداری که سیدضیا طباطبایی، فرماندار از سالن ورزشی آزادگان داشت به انتقاد از وضعیت ورزشی پرداخت. به گفته وی در انار به جای توسعه ورزش فقط مسجد و حسینیه و صحن امامزاده ساخته می‌شود.

وی گفت: زیرساخت‌های ورزشی در انار ارتقا نیافته است. سالن ورزشی آزادگان که ما در آن مسابقه برگزار می‌کنیم در واقع یک واحد آموزشی ورزشی است و ما حق برگزاری مسابقه در این سالن را نداریم.

محمدحسینی در خصوص مشکلات این سالن خاطرنشان کرد: این سالن پله ندارد و اگر خدای نکرده ورزشکار سُر بخورد به سنگ برخورد می‌کند و ضربه مغزی می‌شود . نبود پله در سالن باعث می‌شود که تماشاگر به زمین هجوم بیاورد . بارها هم این اتفاق رخ داده و با هجوم تماشگران به زمین، بازی‌ها نیمه تمام مانده است.

به گفته وی، عدم وجود امکانات بهداشتی و رختکن از دیگر مشکلات این سالن است. او گفت: «ورزشکاران باید جلوی تماشگران برهنه شوند و لباس‌هایشان را عوض کنند.»

مسئول کمیته داوران شهرستان انار در انتقاد از عدم توجه به ورزش گفت: «در انار تا دلتان بخواهد مسجد و حسینیه ساخته می‌شود، سالی یک بار فرش مسجد و مهدیه را عوض می‌‌کنند، می روند صحن برای امامزاده درست می‌کنند. در انار ثابت شده که میزان مصرف مواد مخدر در بین جوانان در حال افزایش است اما اگر زیرساخت‌های ورزشی ارتقا پیدا کند و ورزشکار جذب کنیم دیگر فرصت نمی‌کند دنبال مواد مخدر برود.»

وی با انتقاد از عملکرد محمد خواجه‌پور، مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان انار گفت که معلوم نیست بودجه ورزش انار به کجا می‌رود.

عباس محمدحسینی در کارنامه ورزشی خود حضور سه سال در تیم  یزدباف در لیگ دسته دوم کشور را دارد. وی طی  ۱۸سال در تیم منتخب شهر انار نیز حضور داشته است.

فرماندار انار گفت که این مسائل را پیگیری خواهد کرد.

photo_2016-06-19_05-59-03 photo_2016-06-19_05-59-15 photo_2016-06-19_05-59-33 photo_2016-06-19_05-59-20

 

ثبت دیدگاه