• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

کارگران شهرستان انار بیمه تکمیلی می‌شوند

  • 05 مرداد 1395 - 15:42
کارگران شهرستان انار بیمه تکمیلی می‌شوند

اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان انار از شروع طرح بیمه تکمیلی کارگران در راستای سیاستهای حمایتی برون‌رفت از معضل بیکاری و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.

در این خصوص کلیه کارفرمایان در تعاونی‌ها و کارگاههای کوچک و واحدهای صنعتی خُرد می‌توانند در صورت تمایل پس از تکمیل فرم با در دست داشتن مدارک لازم به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان انار مراجعه نمایند و از مزایای این طرح در جهت حل مشکلات بهداشت و درمان استفاده نمایند.

این طرح که شامل بیمه تکمیل درمان ، عمر و حوادث گروهی می‌شود به صورت پیشنهادی در سه قالب ۱۲ بندی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است که در طرح اول سقف تعهدات بیمه گر ۱۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و در طرح دوم ۲۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و در طرح سوم ۳۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد که بیمه‌گزار در صورت انتخاب طرح اول مبلغ ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و در طرح دوم ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و در طرح سوم ۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان ماهانه پرداخت می‌کند.

همچنین درخصوص بیمه عمر و حوادث گروهی تعهدات بیمه‌گر در صورت فوت به هر علت و فوت در اثر حادثه پنج میلیون تومان و حق بیمه پرداختی سالیانه توسط بیمه شده ۳۷ هزار و شصت تومان است که ماهیانه سه هزارتومان به حق بیمه درمان اضافه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند پس از دریافت و مطالعه طرح پیشنهادی از سایت و تکمیل فرم موجود با در دست داشتن کپی کارت ملی و شناسنامه (سرپرست خانواده تمام صفحات شناسنامه) و کپی دفترچه بیمه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان انار واقع در شهرک آزادگان، خیابان ابوذر غفاری، نبش ابوذر غفاری شش مراجعه کنند.

تلفن تماس: ۳۴۳۸۲۹۸۵

+دانلود طرح پیشنهادی

+ دانلود فرم درخواست بیمه تکمیلی

ثبت دیدگاه