• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

هشدار فرماندار انار: گرانفروشان به تعزیرات معرفی می‌شوند

  • 05 مرداد 1395 - 16:49
هشدار فرماندار انار: گرانفروشان به تعزیرات معرفی می‌شوند

سیدضیاء طباطبایی، فرماندار انار در جلسه کمیته تنظیم بازار تاکید کرد که مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن باید هر روز قیمت‌ها را به فرمانداری و کسبه اعلام کنند. وی همچنین هشدار داد که گرانفروشان به تعزیرات معرفی خواهند شد. فرماندار گفت که نهادهای مسئول باید ضمن حذف دلالان از بازار، از چند نرخی در انار جلوگیری کنند.

فرماندار انار در این جلسه که به ریاست وی و با حضور رعیتی دادستان، سرهنگ غضنفری فرمانده انتظامی، علیزاده معاون عمرانی، علی رحیمی شهردار و دیگر اعضای این کمیته در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: سرکشی، کنترل و نظارت ویژه و اطلاع‌رسانی از بازار و کلیه صنوف و به خصوص اصناف مرتبط با مایحتاج عمومی مردم از خواسته های اینجانب جهت رفاه حال مردم است.

ContentImages_22829

وی افزود: از دستگاه‌های اجرایی مربوطه علی‌الخصوص مجمع امور صنفی، اداره صنعت معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم تا با پیگیری  و برنامه‌ریزی و نظارت مستمر و برخورد قانونی، اجناس با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس مردم قرار گیرد.

فرماندار انار گفت: در خصوص کاهش قیمت‌ها در شهرستان باید پیگیری راه‌اندازی اداره تعزیرات و اداره صنعت معدن و تجارت در دستور کار قرارگیرد که ما در این خصوص با مرکز استان مکاتبه و مذاکره کرده‌ایم.

وی افزود: انشااله طی دیداری که در روزهای آتی با مدیر کل تعزیرات خواهیم داشت، امید است که راه‌اندازی نمایندگی تعزیرات در شهرستان را به نتیجه برسانیم.

فرمانداری انار همچنین گفت: مجمع امور صنفی و اداره صنعت معدن و تجارت باید قیمت‌ها را همه روزه به فرمانداری و کسبه اعلام کنند و نظارت کامل انجام شود و موارد تخلف به تعزیرات معرفی گردد.

در این جلسه پس از تبادل نظر مقرر شد جهاد کشاورزی در خصوص قیمت نهاده‌های کشاورزی و دامی نظارت داشته باشد تا این نهاده‌ها با قیمت مناسب‌تر به دامداران برسد.

دادستان انار نیز در خصوص برخورد و مبارزه اعلام آمادگی کرد تا با دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت برخورد با متخلفین و گرانفروشان همکاری کند.

ساماندهی دوره‌گردها، پنجشنبه بازار و… نیز از موارد دیگر مورد بحث در این جلسه بود.

ثبت دیدگاه