• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

یک دقیقه سکوت به احترام مرحوم اصغر غلامرضایی در بازی تیم پارسه و المهدی انار

  • 22 مرداد 1395 - 21:54
یک دقیقه سکوت به احترام مرحوم اصغر غلامرضایی در بازی تیم پارسه و المهدی انار

هفتمین بازی در چارچوب مسابقات لیگ فوتبال شهرستان انار با نتیجه سه بر دو به نفع تیم المهدی انار به پایان رسید. در این بازی، حاضران در ورزشگاه به احترام مرحوم اصغر غلامرضایی، پیشکسوت داوری و فوتبال یک دقیقه سکوت کردند.

۴

اصغر غلامرضایی، معلم نمونه در سال ۱۳۹۴ پس از مدتی بیماری روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ درگذشت.

در بازی بین تیم پارسه انار و المهدی که عصر روز جمعه ۲۲ مرداد در استادیوم مجموعه ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، سجاد شاهولی دو گل و علی طزرجی یک گل برای تیم المهدی به ثمر رساندند. همچنین حسین ارکیان و اکبر احمدی نیز گل‌های تیم پارسه را به ثمر رساندند.

مهرداد احمدی، معین هادوی، محمدرضاهاشم زاده و وحیدکیانی، چهار بازیکن تیم المهدی و ولی‌الله احمدی، بازیکن تیم پارسه کارت زرد دریافت کردند.

علی ولی‌نژاد، داور وسط این بازی و محمد محرابی و سجاد غلامی نیز داوران خط‌نگهدار بودند. محمدرضا جلالی نیز داور چهارم این مسابقه بود.

بازیکنان تیم المهدی انار در این مسابقه: رسول خوشکلام، ابوذر اسماعیلی، معین هادوی، محمدرضا هاشم‌زاده، حسین مهرابی، علی طزرجی، مهرداد احمدی، مصطفی سهی، وحید کیانی، سجاد شاهولی و رسول هاشمی.

بازیکنان تیم پارسه انار در این مسابقه: ولی‌الله احمدی، حجت کریمی، حسن نیک‌ عیش، میثم صیادی، بشیر طاهرنژاد، حسین ارکیان، علی پورغلامی، سعید علیزاده، اکبر احمدی، سجاد حسینی و علی اسفندمز.

آماری از پایان بازی‌های هفته اول

کمیته برگزاری مسابقات در پایان رقابت‌های هفته اول اعلام کرد که محمود صیادی از تیم آزادگان احمدآباد، محمد النچری از تیم فجر علی‌آباد و محمدرضا ندافیان از تیم شهید ندافیان امین‌شهر هریک با دو گل در صدر گلزنان قرار دارند.

همچنین ابوالفضل علیزاده از تیم پیشرو انار، علی حیدری از تیم شاهین انار و علیرضا جعفری از تیم شهید ندافیان امین‌شهر جزو بازیکنان اخراجی در رقابت‌های هفته اول هستند.

جدول پایان هفته مسابقات هفته اول به شرح زیر است:

photo_2016-08-12_21-21-00

ادامه بازی‌های هفته دوم لیگ فوتبال شهرستان انار نیز به شرح زیر است.

ذوالفقار ده‌رئیس- پیشرو انار: سه‌شنبه ۲۶ مرداد
آزادگان احمدآباد- شاهین انار: پنجشنبه ۲۸ مرداد
گسترش گلشن- شهرداری امین شهر: جمعه ۲۹ مرداد
ندافیان امین‌شهر- یادبود انار: سه‌شنبه دوم شهریور
فتوت انار- فجر علی‌آباد: پنجشنبه چهارم شهریور

این بازی‌ها ساعت ۱۷:۱۵ در استادیوم مجموعه ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار می‌شود.

گزارش تصویری بازی تیم‌های المهدی و پارسه انار

۱ ۲ ۳ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶

ثبت دیدگاه