• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

۴۷۰ بیمار در سال ۹۵ در بیمارستان انار بستری شدند

  • 24 مرداد 1395 - 17:44
۴۷۰ بیمار در سال ۹۵ در بیمارستان انار بستری شدند

دکتر حکیمه گنجی، معاون درمانی شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان انار گفت که از آغاز سال ۱۳۹۵ تاکنون ۴۷۰ بیمار در بیمارستان انار بستری شده‌اند.

دکتر گنجی روز یکشنبه ۲۴ مرداد در جلسه شورای بهداشت شهرستان انار که در فرمانداری برگزار شد، افزود که از این تعداد، ۲۲۰ مورد جراحی بوده که ۱۵۰ مورد آن جراحی زنان و ۷۰ مورد جراحی عمومی و اورولوژی بوده و ۲۵۰ مورد دیگر نیز بستری اطفال، داخلی، زایمان طبیعی و… بوده است.

۱۹-۱-۱

دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در این جلسه گفت که چند پزشک متخصص ثابت در آینده‌ای نزدیک به انار اختصاص پیدا می‌کند.

اسماعیلی در خصوص احداث ساختمان جدید بیمارستان انار نیز گفت: تردید نداشته باشید مجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان محکم و استوار برای تکمیل بیمارستان انار ایستاده است  و در حال حاضر پیمانکاران پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از لحاظ مالی هیچ معوقه‌ای ندارند و امیدواریم با حمایت دولت و خیرین، پروژه  بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار تا سال ۱۳۹۶ به پایان برسد.

ContentImages_24271

سیدضیاء طباطبایی، فرماندار انار نیز فعالیت‌های دولت تدبیر و امید را در شهرستان در بخش بهداشت و سلامت  در طول سنوات گذشته مثبت ارزیابی و باعث نتایج مطلوبی در ارتقای بهداشت و درمان دانست و خواستار توجه ویژه علوم پزشکی رفسنجان به اورژانس ۱۱۵ امین‌شهر، حضور متخصصان مقیم در انار، فعالیت مراکز بهداشتی لطف‌آباد و امین شهر و بیاض در دو نوبت کاری صبح و عصرشد.

فرماندار انار همچنین از مسئولین شبکه بهداشت انار و خیرین حوزه سلامت نیز تشکر کرد.

وی از مسئولین ادارات انار نیز خواست تا در هفته دولت دستاوردها و اقداماتی را که تاکنون انجام داده‌اند، برای مردم بیان کنند.

ثبت دیدگاه