• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

نانوایان انار: کیفیت آرد رفسنجان خوب نیست؛ مدیرکل غله استان کرمان: آرد رفسنجان در جنوب شرق کشور رتبه اول را دارد

  • 24 مرداد 1395 - 17:41
نانوایان انار: کیفیت آرد رفسنجان خوب نیست؛ مدیرکل غله استان کرمان: آرد رفسنجان در جنوب شرق کشور رتبه اول را دارد

نانوایان شهرستان انار می‌گویند چون کیفیت آرد کارخانه توکل رفسنجان خوب نیست، نمی‌توانند نان خوب و باکیفیت تولید کنند اما مجید نژادبیگلری، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان در مقابل می‌گوید که کیفیت آرد کارخانه توکل رفسنجان از نظر مرغوبیت در جنوب شرق کشور رتبه اول را دارد.

مدیرکل غله استان کرمان در جلسه شورای آرد و نان شهرستان انار که روز یکشنبه ۲۴ مرداد در فرمانداری برگزار شد، گفت: استان کرمان از نظر مرغوبیت آرد کارخانجات در رتبه پنج کشور قرار دارد و کارخانه آرد توکل رفسنجان در جنوب شرق کشور رتبه اول را داراست.

ContentImages_24285

این مقام ارشد شرکت غله استان کرمان در حالی تاکید کرده که آرد کارخانه توکل رفسنجان از کیفیت خوبی برخوردار است و رتبه اول را در جنوب شرق کشور داراست که نانوایان انار معتقدند آرد باکیفیت این کارخانه در انار توزیع نمی‌شود و آردهایی با کیفیت پایین در نانوایی‌های این شهرستان توزیع می‌گردد.

از سوی دیگر حجت‌الله قنبری، معاون اداره کل غله استان کرمان چندی قبل در این خصوص گفت که آردی که در انار توزیع می‌شود در شهرهای دیگر از جمله کرمان، شهربابک، رفسنجان، زرند و بردسیر نیز توزیع می‌گردد و هیچ تفاوتی در درجه و کیفیت آرد های ارسالی وجود ندارد.

با این حال به نظر می‌رسد با توجه به اصرار طرفین بر نظر خود، باید در این خصوص راستی‌آزمایی انجام شود تا مشخص گردد که نانوایان واقعیت را می‌گویند یا شرکت غله استان کرمان.

سیدضیاء طباطبایی، فرماندار انار نیز در این جلسه با مطرح نمودن درد دل مردم و نانواها از سازمان غله خواست تا در خصوص ارتقای کیفیت آرد و نان شهرستان انار مساعدت کند.

مردم انار می‌گویند از کیفیت نان‌ راضی نیستند و نانوایان نیز می‌گویند که آرد خوب به آن‌ها تحویل داده نمی‌شود تا نان خوب پخت کنند.

ثبت دیدگاه