• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

هشدار به مردم انار: مراقب مردان پَرسه‌زن و مشکوک باشید

  • 25 مرداد 1395 - 19:53
هشدار به مردم انار: مراقب مردان پَرسه‌زن و مشکوک باشید

چند روزی است که چند مرد ناشناس در برخی محله‌ها و کوچه‌های انار در حال پرسه‌زنی و سرک کشیدن به داخل خانه‌ها دیده شده‌اند. این مردان ناشناس در هر بار که مردم به حضورشان مشکوک شده‌اند، فرار کرده‌اند.

حسین، یکی از مخاطبان انارپرس در این خصوص مطلبی ارسال کرده است:

چند وقت پیش عصر بود و در حیاط خانه ما نیمه باز بود که یک موتور سوار وارد کوچه شد و چند بار سرک کشید و بالاخره آمد داخل خانه و سریع هم برگشت.

یک بار دیگر وقتی زنگ خانه ما به صدا در آمد خودم رفتم در را باز کرد و دیدم که یک مرد پشت در است و از بنده در خواست پول دارد تا به یزد برود اما من ردش کردم. همان روز این مرد دوباره چند کوچه آن طرف‌تر که زن خانه در حال وضو گرفتن بوده وارد خانه شده و با آن زن روبرو شده و درخواست پول کرده و گفته می‌خواهم به رفسنجان بروم. زن از ترس  می‌خواسته فریاد بزند که آن مرد فرار می‌کند.

چند روز بعد از این ماجرا، وقتی صاحبان یک خانه در محله صفائیه بیرون رفته بودند و در توری خانه باز بوده این مرد داخل خانه شده و در حال پرسه‌زدن در خانه بود که پسر خانواده می‌رسد و این فرد باز درخواست پول کرده و نهایتا از انجا هم فرار می‌کند.

دوباره روز دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت چهار عصر در خانه ما به صدا در آمد. من رفتم پشت در و دیدم مردی دیگر  در حال نگاه کردن به انباری است اما تا مرا دید، رفت عقب و گفت به من چهار هزار تومان پول بده، من هم تا آمدم بزرگ‌تر خانه را صدا کنم، فرار کرد.

این مخاطب به همشهریان توصیه کرده که مراقب «این جور کلک‌ها باشند، چون این افراد می‌آیند تا خانه‌ها را شناسایی کنند و دست به سرقت بزنند.»

ثبت دیدگاه