• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اختلاف و سردی روابط خانوادگی، علت قتل مرحوم منگلی اعلام شد

  • 29 مرداد 1395 - 21:16
اختلاف و سردی روابط خانوادگی، علت قتل مرحوم منگلی اعلام شد

سرهنگ جعفر غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان انار «اختلاف و سردی روابط خانوادگی» را علت قتل مرحوم غلامرضا منگلی در امیرآباد گلشن اعلام کرد. قاتلان این فرد در کمتر از شش ساعت از سوی پلیس شناسایی شدند.

photo_2016-08-19_22-14-43

سرهنگ غضنفری گفت: به دنبال اعلام این قتل با حضور ماموران در صحنه و با بررسی اولیه وضعیت وقوع قتل، همسر ۴۸ ساله مقتول، ماجرای واقع شده را با انبوهی از سوالات بی‌پاسخ تشریح نمود که با توجه به ابهامات موجود در داستان ساختگی وی و با استفاده از تکنیک‌های مختلف تحقیق در نهایت واقعیت ماجرا توسط همسر مقتول افشا گردید.

وی افزود: با اعلام واقعیت اقدام جنایتکارانه توسط همسر ۴۸ ساله و معتاد مقتول، همدستی وی با فردی از اتباع افغانستان در این قتل محرز گردید و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و در نهایت این تبعه غیر مجاز با عملیات ضربتی و هوشمندانه دستگیر و به مقر پلیس هدایت گردید اما این فرد در ابتدا منکر هرگونه اقدامی از سوی خود گردید ولی با توجه به واقعیات مطرح شده، وی نیز چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ارتکاب قتل با خواست و همدستی همسر مقتول و همراهی فرد دیگری از اتباع غیر مجاز کشور افغانستان اقرار کرد.

سرهنگ غضنفری گفت: متاسفانه اعتیاد از عوامل اصلی فروپاشی بنیان خانواده‌هاست که در این ماجرای تاسف بار با اعتماد و مراوده با افاغنه، زمینه‌ساز وقوع قتل با ریشه اختلاف و سردی روابط خانوادگی گردیده که بار دیگر اهمیت هوشیاری افراد و خانواده‌ها را در عدم به کارگیری و ارتباط و اعتماد با اتباع غیر مجاز و نیز گرفتار شدن در دام خانمان سوز اعتیاد را یادآوری می‌کند.

مرحوم منگلی تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه بامداد جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ در جاده گلشن و سر صحنه تصادف دیده شده و پس از آن به منزل قدیمی‌اش در «مجتمع دامپروری امیرآباد» مراجعه کرده که مورد حمله قرار گرفته و بر اثر ضربات متعدد چوب به قتل رسیده است.

گویا همسر مرحوم به عاملان قتل زمان و مکان مراجعه مقتول را اطلاع داده و این افراد نیز با مراجعه به این مکان در امیرآباد وی را به قتل رسانده‌اند.

ثبت دیدگاه