• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تیم المهدی انار پیروزی را با باخت عوض کرد

  • 05 شهریور 1395 - 22:53
تیم المهدی انار پیروزی را با باخت عوض کرد

تیم المهدی انار در اولین بازی هفته سوم لیگ فوتبال شهرستان انار در حالی که تا دقیقه ۶۵ دو بر صفر از تیم ذوالفقار ده‌رئیس جلو بود، در ۲۵ دقیقه انتهای بازی سه گل دریافت و نتیجه را به سه بر دو واگذار کرد.

در بازی بین تیم المهدی و ذوالفقار که عصر روز جمعه پنجم شهریور در استادیوم ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، سجاد شاهولی (دقیقه ۳۰) و مسلم قدیری (دقیقه ۶۲) برای تیم المهدی و اصغر جعفرزاده(دو گل در دقایق ۶۵ و ۸۰) و علیرضا جعفرزاده (دقیقه ۸۹) گل‌های تیم ذوالفقار را به ثمر رساندند.

عبدالله رشیدی، محمدرضا رشیدی، محمدرضا اسماعیلی و علیرضا جعفرزاده چهار بازیکن تیم ذوالفقار در این بازی کارت زرد دریافت کردند.

محمد اسفندمز، داور وسط این بازی و محمد محرابی و سجاد غلامی نیز داوران خط‌نگهدار بودند. محمود قانونی‌مقدم نیز داور چهارم این مسابقه بود.

بازیکنان تیم ذوالفقار ده‌رئیس در این مسابقه: علیرضا صادقی، اصغر جعفرزاده، عبدالله رشیدی، مجتبی رشیدی، غلامرضا رشیدی، مرتضی اکبری، محمدرضا اسماعیلی، داوود مقیمی، مصطفی رشیدی، ابراهیم مطهری و مهدی غلامرضایی.

بازیکنان تیم المهدی انار در این مسابقه: رسول خوشکلام، ابوذر اسماعیلی، محمدرضا هاشم‌زاده، علی طزرجی، مصطفی سهی، وحید کیانی، سجاد شاهولی، سیدجواد رضوی، محمدرضا چاهخویی، مسلم قدیری و رسول هاشمی.

جدول ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ فوتبال انار نیز به شرح زیر است:

پارسه انار-شاهین انار: هفتم شهریور

پیشرو انار-شهرداری امین‌شهر: نهم شهریور

آزادگان احمدآباد- یادبود انار: ۱۱ شهریور

گسترش گلشن-فجر علی‌آباد: ۱۲ شهریور

شهید ندافیان امین‌شهر- فتوت انار: ۱۴ شهریور

بازی‌ها ساعت ۱۷ در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار می‌شود.

گزارش تصویری بازی تیم‌های المهدی و ذوالفقار

۱ ۲ ۳ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۰۲۱ ۲۱

گزارش و عکس: حسین نسب عبداللهی، عضو تحریریه انارپرس

ثبت دیدگاه