• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

جزییات تازه از قتل در امیرآباد گلشن

  • 06 شهریور 1395 - 14:03
جزییات تازه از قتل در امیرآباد گلشن

مرتضی رعیتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت: اختلافات خانوادگی و در پی آن ارتباط نامشروع منجر به سرانجام شومی شد و در یک حادثه تلخ متاسفانه مرد خانواده با همدستی همسرش و دو تبعه افغانی به قتل رسید.


به گزارش خبرگزاری ایسنا، مرتضی رعیتی در تشریح جزییات تازه قتل در امیرآباد گلشن گفت: علت اصلی این حادثه تلخ، اختلافات خانوادگی  و در پی آن ارتباط نامشروع از سوی زوجه بوده است.

وی افزود: در پی گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان انار و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به طور ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه همسر مقتول در ابتدا با بستن دست و پای خود قصد گمراه کردن مامورین را داشته است، افزود: در ادامه تحقیقات و طی یکسری اقدامات قضایی مشخص گردید مقتول توسط دو تبعه اهل کشور افغانستان به قتل رسیده است.

رعیتی تصریح کرد: دو نفر از متهمین (همسر مقتول و یک افغان) پس از ارتکاب جرم، سریعا طی یکسری اقدامات قضایی و پلیسی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته اند و متهم سوم (یک افغان) متواری است که تحقیقات قضایی همچنان ادامه دارد.

همسر این زن تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه بامداد جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ در جاده گلشن و سر صحنه تصادف دیده شده و پس از آن به منزل قدیمی‌اش در «مجتمع دامپروری امیرآباد» مراجعه کرده که مورد حمله قرار گرفته و بر اثر ضربات متعدد چوب به قتل رسیده است.

گویا خانم «ک.م»، همسر مرحوم به عاملان قتل زمان و مکان مراجعه مقتول را اطلاع داده و این افراد نیز با مراجعه به این مکان در امیرآباد وی را به قتل رسانده‌اند.

ثبت دیدگاه