• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

فرماندار از پزشکان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان انار تجلیل کرد

  • 06 شهریور 1395 - 22:18
فرماندار از پزشکان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان انار تجلیل کرد

سیدضیاء طباطبایی، فرماندار انار در جلسه‌ای به مناسبت هفته دولت و روز پزشک از پزشکان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

فرماندار انار در این جلسه که روز شنبه ششم شهریور برگزار شد، گفت: با همت دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان شهرستان انار اقدامات خوبی انجام شده و در این خصوص با حمایت خیرین گرانقدر شهرستان نیز شبکه بهداشت و درمان انار هم اکنون فعالیت مطلوبی دارد که این جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: امید است با پیگیری‌هایی که در حال انجام است ساختمان بیمارستان نیز در اسرع وقت آماده و برای مردم قابل استفاده شود که در این رابطه هم از طریق دولت و هم از طریق نماینده پیگیری‌هایی انجام شده و قول‌های مساعدی از طرف وزارت بهداشت داده شده است.

فرمانداری انار در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک از تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان اعم از پزشکان و کارکنان این مرکز تشکر و فعالیت‌های آن‌ها را موجب رضای خداوند و رضایت مردم دانست.

پزشکان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان انار نیز به بیان پیشنهادات و نظرات خود پیرامون مسائل بهداشت و درمان شهرستان پرداختند و فرماندار انار نیز قول پیگیری داد.

به گفته دکتر محمد برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان انار این شبکه دارای پنج مرکز بهداشت، ۱۴ خانه بهداشت، اورژانس، بخش‌های بستری و کلینیک و … است که در سال گذشته ۱۶۰ هزار مراجعه به این مراکز ثبت شده است.

ContentImages_26489 ContentImages_26488 ContentImages_26487 ContentImages_26486

 

 

ثبت دیدگاه