• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

انتقاد رئیس کمیته داوران از وضعیت چمن استادیوم انار؛ عذرخواهی از وضعیت برخی داوری‌های لیگ فوتبال انار

  • 07 شهریور 1395 - 22:32
انتقاد رئیس کمیته داوران از وضعیت چمن استادیوم انار؛ عذرخواهی از وضعیت برخی داوری‌های لیگ فوتبال انار

عباس محمد حسینی، رئیس کمیته داوران فوتبال انار از وضعیت نامناسب چمن استادیوم شهید سلیمانی انتقاد کرد.

محمدحسینی در این خصوص گفت: مدتهاست که اینجانب به عوامل ورزش و جوانان شهرستان انار نسبت به بلند بودن چمن ورزشگاه شید سلیمانی تذکر داده‌ام اما آقایان هیچگونه ترتیب اثری نمی‌دهند.

وی افزود: اگر هم چمن را کوتاه کرده‌اند اما بخش‌هایی از چمن هنوز بلند مانده و در چند بازی اخیر نیز در قسمت‌هایی از چمن مقدار زیادی آب وجود داشته که باعث اعتراض تیم‌ها نسبت به این نوع نگهداری چمن و سهل‌انگاری این آقایان شده است.

رئیس کمیته داوران فوتبال انارگفت: بلندی چمن و گل‌آلود بودن بخش‌هایی از آن آسیب جدی به زمین چمن زده است. این مورد در سال‌های گذشته نیز دیده شد و کماکان ادامه دارد و این سهل‌انگاری باعث شده تا این سرمایه ملی از کیفیت بیافتد و شاهد چمن بسیار ناهموار باشیم.

عذرخواهی از وضعیت داوری در بازی‌های اخیر

عباس محمد حسینی همچنین در خصوص وضعیت داوری‌ها در لیگ فوتبال شهرستان انار گفت: به عنوان خدمتگزار کوچک عزیزان فوتبالست و سرپرستان و مربیان فوتبال انار از قضاوت ضعیف در دو بازی بین تیم‌های یادبود انار و شهید ندافیان امین‌شهر و همچنین بازی تیم‌های پارسه و شاهین از همه این عزیزان عذر خواهی کرده و امیدوارم در بازی‌های آینده این اشتباهات به حداقل برسد.

داور بازی پارسه و شاهین عباس رضایی بوده و داور بازی یادبود و شهید ندافیان نیز سیدمحسن سجادی بوده است.

ثبت دیدگاه