• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افزایش پزشکان متخصص در بیمارستان انار و احداث چهار واحد مسکونی برای آن‌ها از سوی خیرین

  • 15 شهریور 1395 - 17:22
افزایش پزشکان متخصص در بیمارستان انار و احداث چهار واحد مسکونی برای آن‌ها از سوی خیرین

جمعی از خیران اناری چهار واحد مسکونی برای پزشکان متخصص مقیم در انار احداث می‌کنند.

دکتر حکیمه گنجی، رئیس بیمارستان انار گفت: ساخت واحد مسکونی برای پزشکان سابقه طولانی در کشور داشته و مانند ساخت «خانه معلم» است که بسیاری از نیکوکاران در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز و کرمان و بسیاری از نقاط دیگر برای پزشکان مقیم واحد مسکونی می‌سازند.

وی افزود: به زودی چهار متخصص داخلی، جراحی عمومی، رادیولوژی و زنان زایمان به صورت مقیم وارد انار خواهند شد که درصدد هستیم با همت خیرین بزرگوار مسئله محل اسکان این متخصصان را حل کنیم.

سید ضیاء طباطبایی، فرماندار انار نیز با سپاس از این اقدام خیران اناری گفت: همت همه‌جانبه خیران در مورد بیمارستان انار بسیار ستودنی و قابل تقدیر است و اگر نگوییم که این اقدامات بی‌نظیر است می‌توانیم بگوییم در استان کرمان کم نظیر است.

همچنین دکتر محمد برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار این کار خیران را بسیار به موقع توصیف کرد و گفت: همه مسئولین شهرستان و همکاران بهداشت و درمانی مدیون ورود خیران به سیستم بهداشتی و درمانی شهرستان انار هستند، خصوصا که با استقرار پزشکان متخصص و افزایش  خدمات درمانی، نیاز به محل سکونت پزشکان مقیم، یک ضرورت غیر قابل انکار بود که با ساخت واحدهای مسکونی این نیاز تا حد زیادی مرتفع می‌شود.

این چهار واحد مسکونی پزشکان مقیم به همت عالی خانواده مرحومه حاجیه صغری عسکری مادر  شهید حسین رئیسی، خانواده مرحوم حاج محمدعلی تراب‌بیگی، خانواده مرحوم حاج حسین رئیسی و آقای حاج محمدعلی جعفری با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون تومان با همکاری کمپین حمایت از بیمارستان ساخته خواهد شد.

۵۵۶۵۶۵

ثبت دیدگاه