• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مدیرعامل آبفای استان کرمان: با چنگ و دندان از منابع آب انار حفاظت کنید

  • 17 شهریور 1395 - 15:21
مدیرعامل آبفای استان کرمان: با چنگ و دندان از منابع آب انار حفاظت کنید

محمد طاهری، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان از مسئولین خواست با توجه به خشکسالی‌های اخیر و بحران آب موجود، با چنگ و دندان از منابع آبی شهرستان انار حفظ و حراست کنند.

طاهری در جلسه‌ای که در فرمانداری انار و با حضور شماری از مسئولان برگزار شد، با اجرای برخی پروژه‌ها در حوزه آب در انار موافت کرد.

این پروژه‌ها از سوی سیدضیاء طباطبایی، فرماندار انار و احمد انارکی محمدی، نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان پیگیری شده بودند.

در این جلسه با موافقت مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان کرمان و دستور وی مقرر گردید که:

۱- یک مخزن سه تا پنج هزار متر مکعبی برای ۶۸۰۰ اشتراک آب آشامیدنی شهر انار به صورت مشارکتی (اعتبارات شهرستان و آبفا) در نظر گرفته و ساخته شود تا با توجه به میزان ذخیره آب بیشتر در این مخزن در صورت بروز مشکل، قطعی آب انار به حداقل برسد.

۲- چاه شماره دو آب آشامیدنی امین شهر و گلشن که در حال اخذ مجوز است تا پایان آبان ۱۳۹۵ باید حفر تجهیز و وارد مدار شود.

۳- با توجه به فرسودگی ۵۰ درصد از لوله‌های آب آشامیدنی انار، طرح مطالعاتی اجرای شبکه آب شهر انار تا پایان آذرماه تکمیل و به صورت اصولی و کارشناسی شده نسبت به تعویض شبکه فرسوده اقدام گردد.

۴- اداره آب و فاضلاب انار با موافقت مدیر عامل و دستور مساعد وی تا ۱۰ روز آینده از اداره به امور آب ارتقاء پیدا می کند که این از خواسته های فرماندار و نماینده مجلس بوده که قبلا در استان این مسئله را با مدیرعامل آب مطرح نموده بودند و طی این سفر وی در این خصوص قول مساعد داد.

۵-در خصوص وصل انشعاب آب به مسجد امام سجاد (ع)، پایگاه امداد و نجات و پایگاه فوریت‌های پزشکی و همچنین واحدهای تجاری صنعتی و تولیدی مجاور نیز مقرر شد در صورت تامین اعتبار توسط واحدهای مجاور مسجد، خط لوله و تاسیسات مربوط به آن اجرا و وصل گردد که از این خط می‌توان جهت واحدهای صنعتی شهرک نیز در صورت تمایل آن‌ها (آب آشامیدنی ) استفاه کرد.

در این جسله، افزون بر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان، همچنین سیدضیاء طباطبایی فرماندار انار، حجت‌الاسلام محمد حسینی‌نوه امام جمعه موقت، حسین انارکی محمدی رئیس دفتر نماینده انار و رفسنجان، حسین چرخ انداز مدیر عامل آب آشامیدنی رفسنجان و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند.

ContentImages_28125 ContentImages_28126 ContentImages_28127 ContentImages_28128 ContentImages_28129 ContentImages_28130

ثبت دیدگاه