• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

رئیس هیات فوتبال انار: مربیان تیم پیشرو و المهدی خویشتن‌داری کنند

  • 17 شهریور 1395 - 22:42
رئیس هیات فوتبال انار: مربیان تیم پیشرو و المهدی خویشتن‌داری کنند

سیدمحمود موسوی، رئیس هیات فوتبال شهرستان انار از مربیان تیم‌‌های پیشرو و المهدی خواست تا در خصوص وضعیت مبین بیداد که بحث در خصوص او بالا گرفته است، خویشتن‌داری کنند.

مبین بیداد به عنوان بازیکن تیم پیشرو در رقابت نونهالان استان کرمان شرکت کرده و به عنوان عضو تیم منتخب استان برای حضور در رقابت‌های کشوری انتخاب شده است. به دنبال این رخداد و انتشار خبر آن در انارپرس، مسئولان تیم المهدی انار با ارسال قرارداد مبین بیداد به انارپرس گفتند که وی بازیکن این تیم بوده و پیشرو بدون کسب رضایت، او را در اختیار گرفته است.

موسوی در این خصوص گفت: تیم‌های زیر ۱۸سال قراردادی در هیأت ندارند. فقط موقع مسابقات استانی برای ثبت قرارداد مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در مورد آقای بیداد از کرمان با هیأت تماس گرفته شد و خواستند که به کرمان برود. حالا مربیان دو تیم باید خویشتن‌داری کنند و این مسائل رو به وجود نیاورند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان انار گفت: این اختلافات باعث می‌شود بازیکن ضربه بخورد. هیأت از دو مربی محترم می‌خواهد در رسانه احترام یکدیگر را نگه دارند. هم آقای حسینی‌نوه وهم آقای محمدنیا از خوبان مربیگری شهرستان انار هستند و زحمت زیادی برای فوتبال انار می‌کشند و می‌توانستند به جای بحث، به هیأت مراجعه و مشکل را حل کنند.

موسوی اظهار داشت: حالا هم از دو مربی می‌خواهم به هیات مراجعه کنند تا این کدورت از بین برود.

ثبت دیدگاه