• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تیم یادبود انار بازی باخته را بُرد

  • 19 شهریور 1395 - 22:35
تیم یادبود انار بازی باخته را بُرد

تیم یادبود انار در سومین بازی هفته چهارم لیگ فوتبال شهرستان انار موفق شد با نتیجه چهار بر سه تیم پارسه انار را شکست دهد و هفت امتیازی شود و فعلا به رتبه سوم جدول صعود کند.

تیم یادبود در ابتدای بازی دو گل دریافت کرد اما در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر سه تیم پارسه را پشت سر بگذارد. تیم یادبود همچنین یک پنالتی را نیز در این بازی از دست داد.

در بازی بین تیم یادبود و پارسه که عصر روز جمعه ۱۹ شهریور در استادیوم ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، حسن مقدمی (دقیقه ۱۵)، سیدمصطفی صابری (دقیقه ۳۲)، مهدی غریب (دقیقه ۳۸) و علیرضا کیانی (دقیقه ۴۵) گل‌های تیم یادبود را به ثمر رساندند. همچنین سیدسجاد حسینی، بازیکن پارسه در این بازی موفق به هت تریک شد. گل‌های او در دقایق ۱۰، ۱۴ و ۸۶ وارد دروازه یادبود شد.

در این بازی مهدی غریب، حبیب عسکری و رضا حسینی‌نوه از تیم یادبود و ولی‌الله احمدی از تیم پارسه کارت زرد دریافت کردند.

عباس محمدحسینی، داور وسط این بازی و عباس رضایی‌پور و محمد مهرابی نیز داوران خط‌نگهدار بودند. محمدرضا جلالی نیز داور چهارم این مسابقه بود.

بازیکنان تیم یادبود انار در این مسابقه: حسین غلامزاده، رضا میرکی، امیر تهرانی، یدالله عسکری، مصطفی صابری، رضا حسینی‌نوه، علیرضا کیانی، مهدی غریب، سیدحامد حسینی، حبیب عسکری و حسن مقدمی.

بازیکنان تیم پارسه انار در این مسابقه: ولی‌الله احمدی، اکبر احمدی، سیدسجاد حسینی، رضا نایب‌پور، حسن نیک عیش، علی اسفندمز، مسعود علیزاده، رضا ارکیان، علی پورغلامی، هادی احمدیان و میثم صیادی .

توضیح کمیته داوران در خصوص کارت‌ها

کمیته داوران فوتبال شهرستان انار اعلام کرد که هدف کمیته این است که تیم‌های فوتبال شهرستان انار از دریافت کارت‌های زرد و قرمز متضرر نشوند. بنابراین تیم‌های فوتبال نیز باید با رعایت اصول جوانمردانه و عدم اعتراض‌های بی‌مورد در جریان بازی، نسبت به کمتر دریافت کردن کارت زرد اهتمام ورزند.

جدول ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

پیشرو انار – فجر علی‌آباد: ۲۱ شهریور

آزادگان احمدآباد – فتوت انار: ۲۳ شهریور

گسترش گلشن- شهید ندافیان امین‌شهر: ۲۵ شهریور

گزارش تصویری بازی تیم‌های یادبود انار و پارسه انار

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹

حسین نسب عبداللهی، عضو تحریریه انارپرس

ثبت دیدگاه