• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

پیشرو تیم فجر علی‌‌‌آباد را شکست داد؛ بازیکن اخراجی فجر در پایان بازی از داور عذرخواهی کرد

  • 21 شهریور 1395 - 23:48
پیشرو تیم فجر علی‌‌‌آباد را شکست داد؛ بازیکن اخراجی فجر در پایان بازی از داور عذرخواهی کرد

تیم پیشرو انار در چهارمین بازی هفته چهارم لیگ فوتبال شهرستان انار موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم فجر علی‌آباد را شکست دهد و هفت امتیازی شود و فعلا به رتبه چهارم جدول صعود کند.

در بازی بین تیم پیشرو و فجر که عصر روز یکشنبه ۲۱ شهریور در استادیوم ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، سجاد جمشیدی از روی نقطه پنالتی (دقیقه ۶۵) و احسان رشیدی (دقیقه ۹۰) گل‌های پیشرو را به ثمر رساندند و تک گل تیم فجر را نیز امیرحسین بمانی در دقیقه ۹۴ وارد دروازه پیشرو کرد.

در این بازی رضا محمدنیا از تیم پیشرو و علیرضا رئیسی و امیرحسین بمانی از تیم فجر کارت زرد دریافت کردند.

همچنین علیرضا رئیسی نیز در دقیقه ۶۵ به دلیل اعتراض به داور و دریافت کارت  زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد. رئیسی در پایان بازی با رفتن به سمت داور با وی روبوسی کرد و به دلیل اعتراض‌اش در بازی از او عذرخواهی کرد.

عباس رضایی، داور وسط این بازی و سجاد غلامزاده و علی ولی‌نژاد نیز داوران خط‌نگهدار بودند. محمود قانونی مقدم نیز داور چهارم این مسابقه بود.

بازیکنان تیم پیشرو انار در این مسابقه: ابوالفضل علیزاده، سجاد جمشیدی، علیرضا محی‌الدینی، حسین نسب عبداللهی، محمدرضا محی‌الدینی، رضا محمدنیا، جواد محمدنیا، حسین حاج‌محمدی، ابوالفضل اعمی‌زاده، حمیدرضا حیدری و محمدرضا نعمتی .

بازیکنان تیم فجر علی‌آباد در این مسابقه: ابوالفضل باقری، مصطفی ولی‌زاده، احمد اکبری، علیرضا رئیسی، احمد رفیعی، امیرحسین بمانی، حسین رفیعی، محسن رحیمیان، محمدرضا پابرجا، امیرحسین باقری و علی عسکری.

جدول ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

آزادگان احمدآباد – فتوت انار: ۲۳ شهریور

گسترش گلشن- شهید ندافیان امین‌شهر: ۲۵ شهریور

گزارش تصویری بازی تیم‌های پیشرو انار و فجر علی‌آباد۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۰۱۷ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۰۲۰ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۳ ۲۴ img_0739 img_0740 img_0744 img_0770 img_0813 z

ثبت دیدگاه