• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

تیم آزادگان احمدآباد در یک بازی پُر کارت برابر فتوت انار متوقف شد

  • 23 شهریور 1395 - 23:54
تیم آزادگان احمدآباد در یک بازی پُر کارت برابر فتوت انار متوقف شد

تیم آزادگان احمدآباد که در سه هفته نخست رقابت‌ها توانسته بود حریفان خود را شکست دهد اما در پنجمین بازی هفته چهارم لیگ فوتبال شهرستان انار در برابر تیم فتوت انار نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک به دست آورد و متوقف شد.

داور در این بازی هشت بار از کارت زرد و قرمز استفاده کرد.

تیم آزادگان با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل ۵ در صدر جدول قرار گرفت. تیم شهرداری امین‌شهر نیز ۱۰ امتیازی است اما به دلیل تفاضل گل ۴ در رده دوم قرار دارد.

در بازی بین تیم آزادگان و فتوت که عصر روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور در استادیوم ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، جواد استادی در دقیقه ۴۷ گل تیم فتوت و اکبر زعیم‌حسینی در دقیقه ۲۴ گل تیم آزادگان را به ثمر رساند.

در این بازی سه بازیکن فتوت یعنی حسین ولی‌نژاد به دلیل خطا، امیرحسین رشیدی به دلیل خطا و جواد استادی به دلیل اعتراض و همچنین چهار بازیکن آزادگان یعنی اکبر زعیم‌حسینی به دلیل خطا، علیرضا هادی‌زاده به دلیل حرکت غیرورزشی و رضا گلزاری به دلیل خطا از سوی داور کارت زرد دریافت کردند. رضا گلزاری در دقیقه ۷۱ به دلیل خطای مجدد و دریافت کارت زرد دوم، با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

محمد اسفندمز، داور وسط این بازی و علی ولی‌نژاد و امین کمالی نیز داوران خط‌نگهدار بودند. سجاد غلامی نیز داور چهارم این مسابقه بود.

بازیکنان تیم فتوت انار در این مسابقه: مصطفی سلیمانی، رضا طزرجی، محمدرضا زینلی، محمدحسین طزرجی، محمدرضا قاسمی، حسین ولی‌نژاد، امیر کریمی، علی قربانی، امیرحسین رشیدی، محسن بیداد و جواد استادی.

بازیکنان تیم آزادگان احمدآباد در این مسابقه: محمدرضا احمدی، حسین گلزاری، حسین حسن‌زاده، علی گلزاری، سعید بیگی، اسماعیل اکبری، مسعود رشیدی، محمد دهقان، محمود صیادی، اکبر زعیم‌حسینی و رضا گلزاری.

آخرین بازی هفته چهارم لیگ فوتبال شهرستان انار نیز پنحشنبه ۲۵ شهریور بین تیم‌های گسترش گلشن و شهید ندافیان امین‌شهر برگزار می‌شود.

گزارش تصویری بازی تیم‌های فتوت انار و آزادگان احمدآباد

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۱۰ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۰۱۸ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۳ ۲۴ ۲۵ ۲۶ ۲۷

حسین نسب عبداللهی، عضو تحریریه انارپرس

ثبت دیدگاه