• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

یک جوان اناری دستبند نوعروس را که به بیمارستان هدیه کرده بود، به دو برابر قیمت خرید

  • 27 شهریور 1395 - 9:13
یک جوان اناری دستبند نوعروس را که به بیمارستان هدیه کرده بود، به دو برابر قیمت خرید

یک جوان اناری، دستبند اهدایی نوعروس اناری به کمپین بیمارستان انار را به دوبرابر قیمت خریداری کرد و ضمن پرداخت پول آن، دستبند را هم به کمپین حمایت از بیمارستان برگرداند.

حجه‌الاسلام شیخ علی گنجی در این خصوص گفت: این جوان اناری دستبند طلا را به صورت نقدی و به مبلغ چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خریداری کرد و بعد از پرداخت پول، دستبند را هم برگرداند و گفت: دستبند را با همان نیت نوعروس در بیمارستان خرج کنید و پول را هم بابت لوازم‌التحریر و کیف و کفش کودکان بی‌بضاعت مدارس بپردازید.

۱۴p-ir-faghr-bachehaye-kar-faghir

این جوان نوع‌دوست اناری که حاضر نشد نامی از او برده شود، پس از اصرار فراوان، خود را یکی از نوکران امام حسین(ع) نامید و اظهار داشت که بعد از مراسم جشن عصر پنجشنبه ۲۵ شهریور و دیدن شور و شوق مردم این تصمیم را گرفته است.

یک نوعروس اناری که خواست نامش محفوظ بماند هفته گذشته دستبند طلای خود را به کمپین حمایت از بیمارستان انار اهدا کرده بود. این عروس اناری که چند روزی است ازدواج کرده، گفته بود:  روزی که برای آزمایش ازدواج به بیمارستان انار رفتیم به طور اتفاقی دیالیزی‌ها را دیدم و شاهد رنج و غصه آنان و همراهانشان بودم. در دلم گفتم خدایا اگر بدون هیچ مشکلی به همسرم که عاشقانه دوستش دارم رسیدم و ازدواج کردیم یک قطعه طلا بابت کمک به بیماران دیالیزی اهدا می‌کنم که امیدوارم خدا از من قبول کند.

photo_2016-09-13_09-56-21

photo_2016-09-13_09-56-13

کمپین حمایت از بیمارستان وظیفه خود می داند از جوان نیک اندیشی که این دستبند را خریداری و سپس آن را برگرداند و نوعروس و همه نیکوکاران و خیرین تشکر کرده و از حضور گسترده مردمی در طرح عرفه و قربان ویژه خرید دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان انار که کمک گسترده‌ای کردند و همچنین جشن شادباش و شکرگزاری سپاسگزاری نماید.

پس از پایان طرح جمع آوری کمک برای ملزومات پزشکی بیمارستان انار، میزان مبالغ اهدایی در اول مهرماه به اطلاع عموم خواهد رسید.

ثبت دیدگاه