• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

بازی فوتبال فجر علی‌آباد و ذوالفقار ده‌رئیس با هفت گل به پایان رسید/ کمک داور به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کرد

  • 30 شهریور 1395 - 21:40
بازی فوتبال فجر علی‌آباد و ذوالفقار ده‌رئیس با هفت گل به پایان رسید/ کمک داور به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کرد

تیم فجر علی‌آباد در سومین بازی هفته پنجم لیگ فوتبال شهرستان انار توانست با نتیجه پنج بر دو، تیم ذوالفقار ده‌رئیس را شکست دهد.

در بازی بین تیم فجر و ذوالفقار که عصر سه‌شنبه ۳۰ شهریور در استادیوم ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، آرمان ابراهیمی در دقایق ۲۳ و ۴۰ ، محمد النچری در دقیقه ۷۶ ، محمدرضا پابرجا در دقیقه ۸۰ و امیرحسین بمانی در دقیقه ۸۹  گل‌های تیم فجر را به ثمر رساندند. همچنین عباس اسماعیلی در دقایق ۱۶ و ۷۵ گل‌های تیم ذوالفقار را به ثمر رساند.

در این بازی حسین رفیعی و محسن رحیمیان از تیم فجر و محمدرضا اسماعیلی از تیم ذوالفقار کارت زرد دریافت کردند. همچنین مجتبی رشیدی دیگر بازیکن ذوالفقار به دلیل دریافت دو کارت زرد در این بازی، در دقیقه ۸۵ از زمین بازی اخراج شد.

عباس رضایی‌پور، داور وسط این بازی و سیدمحسن سجادی (سجاد غلامزاده نیمه دوم) و محمد شهیدی نیز داوران خط‌نگهدار بودند. محمدمهدی کمالی نیز داور چهارم این مسابقه بود.

یکی از حاشیه‌های این بازی، ترک زمین از سوی سیدمحسن سجادی، کمک داور بود. وی به نشانه اعتراض و آنچه که «فحاشی بازیکن و بی‌توجهی داور به آن» توصیف شده، در نیمه دوم در زمین بازی حاضر نشد و به جای وی، سجاد غلامزاده کمک داور نیمه دوم بود.

احمد انارکی محمدی، نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان نیز در این بازی بین تماشگران و مسئولان بازی‌ها حضور یافت.

بازیکنان تیم فجر علی‌آباد در این مسابقه: ابوالفضل باقری، مصطفی ولی‌زاده، احمد اکبری، احمد رفیعی، علی عسکری، امیرحسین بمانی، محسن رحیمیان، محمدرضا پابرجا، آرمان ابراهیمی، حسین رفیعی و احمد رفیعی.

سرمربی فجر علی‌آباد: حسن باقری

بازیکنان تیم ذوالفقاره ده‌‌رئیس در این مسابقه: اصغر جعفرزاده، محسن قربانی، عبدالله رشیدی، داوود مقیمی، مجتبی رشیدی، محمدرضا اسماعیلی، حسین بهنویی، مهدی علیرضایی، عباس اسماعیلی، علیرضا جعفرزاده و حمید اسماعیلی.

سرمربی: غلام میرزاهاشمی

 

جدول ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

پارسه انار-فتوت انار، پنجشنبه اول مهر

پیشرو انار-شهید ندافیان امین‌شهر، جمعه دوم مهر

آزادگان احمدآباد-گسترش گلشن، یکشنبه چهارم مهر

بازی‌ها  ساعت ۱۵:۳۰ در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار می‌شود.

گزارش تصویری بازی تیم‌های فجر علی‌آباد و ذوالفقار ده‌رئیس

۱ ۲ ۳ ۰۴ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷

حسین نسب عبداللهی، عضو تحریریه انارپرس

ثبت دیدگاه