• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

۱۰ کارت زرد و قرمز در بازی تیم‌های پیشرو انار و ندافیان امین‌شهر و اعتراض به داوری

  • 02 مهر 1395 - 20:34
۱۰ کارت زرد و قرمز در بازی تیم‌های پیشرو انار و ندافیان امین‌شهر و اعتراض به داوری

بازی‌ دو تیم پیشرو انار و شهید ندافیان امین‌شهر در چارچوب هفته پنجم لیگ فوتبال شهرستان انار به یک بازی پُر برخورد تبدیل شد.

در پنجمین بازی از هفته پنجم رقابت‌ها که عصر روز جمعه دوم مهر در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، محمد اسفندمزد داور این بازی ۹ بار به بازیکنان دو تیم کارت زرد داد و یک بازیکن تیم پیشرو را نیز با کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

این رقابت که با نتیجه دو بر دو به پایان رسید، در انتها به تنش و درگیری لفظی بین بازیکنان تیم پیشرو و داور منجر شد. بازیکنان و سرپرست این تیم به شدت به عملکرد داور بازی معترض بودند.

عباس رضایی و محمد مهرابی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. سجاد غلامی نیز نیز داور چهارم این مسابقه بود.

در این بازی شش بازیکن تیم پیشرو انار یعنی احسان رشیدی و رضا محمدنیا به دلیل خطا و امین خلیلی، سجاد جمشیدی، حسین نسب عبداللهی و حسین برهانی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کردند. مهدی رئیسی دیگر بازیکن این تیم هم در دقیقه ۹۲ به دلیل آنچه که «اعتراض و فحاشی» اعلام شده با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. همچنین حجت عباسی، سجاد غریب و محمدرضا عوض‌پور از تیم شهید ندافیان امین‌شهر نیز به دلیل خطا کارت زرد دریافت کردند.

مهدی رئیسی در دقیقه ۵۲ و احسان رشیدی در دقیقه ۶۷ گل‌های تیم پیشرو و سیدابوالفضل صابری در دقیقه ۵۵ و محمدرضا ندافیان در دقیقه ۹۱ گل‌های تیم شهید ندافیان را به ثمر رساندند.

بازیکنان تیم پیشرو انار در این مسابقه: ابوالفضل علیزاده، سجاد جمشیدی، امین خلیلی، محمدرضا محی‌الدینی، حسین نسب عبداللهی، محمدرسول علی‌حسنی، رضا محمدنیا، حسین حاج‌محمدی، جواد محمدنیا، احسان رشیدی و علی تقی‌زاده.

سرمربی پیشرو: رضا محمدنیا

بازیکنان تیم شهید ندافیان امین‌شهر در این مسابقه: علی شفیعی، علیرضا باقری، محمدرضا ندافیان، مصیب غلامرضایی، رضا حاجی‌نژاد، مهدی محی‌الدینی، حجت عباسی، سجاد غریب، سیدابوالفضل صابری، محمدرضا عوض‌پور و علیرضا جعفری.

سرمربی شهید ندافیان: محمدرضا ندافیان

آخرین بازی هفته پنجم رقابت‌ها نیز ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه چهارم مهر بین تیم‌های آزادگان احمدآباد و گسترش گلشن در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار می‌شود.

گزارش تصویری بازی تیم‌های پیشرو انار و شهید ندافیان امین‌شهر

۱ ۲ ۰۳ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۲ ۰۲۳

۰۲۳۳ ۲۳ ۲۴ ۰۲۵ ۲۵ ۲۶ ۲۸ ۲۹ ۳۰ ۳۱ ۳۲ ۳۳ ۳۴ ۳۵ ۳۶ ۳۷ ۳۸  img_1803 img_1839 img_1840 img_1841 img_1842 img_1843 img_1847

ثبت دیدگاه