• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اهدای ۵۲ میلیون تومان به بیمارستان انار از سوی خانم فلاح، خیر ساکن تهران

  • 04 مهر 1395 - 23:46
اهدای ۵۲ میلیون تومان به بیمارستان انار از سوی خانم فلاح، خیر ساکن تهران

مبلغ ۵۲ میلیون تومان از سوی حاجیه پوراندخت فلاح همسر مرحوم سید محمد مهدوی به کمپین حمایت از بیمارستان انار اهداء شد.

این بانوی نیک‌اندیش که ساکن تهران است، اظهار داشت: چون خبرهای بیمارستان انار را دنبال می‌کنیم تصمیم گرفتیم برای خرید سایر تجهیزات مورد نیاز بیمارستان سهیم باشیم تا شاید با نجات جان حتی یک هموطن مصدوم و یا بیمار خداوند از ما راضی باشد و ثواب آن را در سالگرد درگذشت مرحوم سیدمحمد مهدوی به روح ایشان هدیه می‌کنیم.

photo_2016-09-25_21-42-50

دکتر علی اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی رفسنجان از این اقدام این بانوی  نیک‌اندیش تشکر کرد و اظهار داشت: خیران همواره بازویی توانمند برای پروسه بهداشت و درمان محسوب می‌شوند.

سیدضیاء طباطبایی، فرماندار انار نیز با ستایش این اقدام خیرخواهانه، نقش خیران سلامت را در ارتقای ‌وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان انار موثر دانست و برای مرحوم سیدمحمد مهدوی درخواست رحمت و مغفرت الهی نمود.

همچنین دکتر حکیمه گنجی رئیس بیمارستان انار با سپاسگزاری از اقدام حاجیه خانم فلاح، ورود ایشان به عرصه خیرین بیمارستان انار را یک اقدام مکمل برای تهیه تجهیزات مورد لزوم بیمارستان دانست.

علی رحیمی‌راد شهردار انار نیز با صدور پیامی از عموم خیران عرصه سلامت از جمله خانم فلاح تشکر نموده و برای مرحوم جوادآقا فلاح و مرحوم سیدمحمد مهدوی درخواست علو درجات الهی نمود.

دکتر محمد برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار نیز ضمن تشکر مجدد از عموم خیران به ویژه در طرح عرفه و قربان از نقش حاجیه خانم فلاح در کمک به بیمارستان انار سپاسگزاری نمود.

حاجیه پوراندخت فلاح ساکن تهران و دختر شادروان حاج جواد آقا فلاح، موسس و پایه‌گذار اصلی «جوادیه فلاح» است. وی همچنین عمه بسیجی شهید جواد فلاح است.

کمپین حمایت از بیمارستان با تشکر از حاجیه خانم فلاح برای پدر ایشان مرحوم جوادآقا فلاح و همچنین همسرشان مرحوم سیدمحمدآقا مهدوی از درگاه ایزد منان آمرزش و رحمت واسعه مسئلت می‌نماید.

ثبت دیدگاه