• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

بازیکن تیم شهرداری امین‌شهر در یک حرکت جوانمردانه از زدن گل به تیم فجر علی‌آباد خودداری کرد

  • 09 مهر 1395 - 0:21
بازیکن تیم شهرداری امین‌شهر در یک حرکت جوانمردانه از زدن گل به تیم فجر علی‌آباد خودداری کرد

علی بلوچی، بازیکن تیم شهرداری امین‌شهر در یک حرکت جوانمردانه و در یک موقعیت ۱۰۰ درصد که می‌توانست دروازه تیم فجر علی‌آباد را باز کند اما به دلیل آسیب دیدن دروازه‌بان تیم فجر از زدن گل خودداری کرد و توپ را به بیرون زمین فرستاد.

در دومین بازی هفته ششم لیگ فوتبال شهرستان انار که عصر پنجشنبه هشتم مهر بین تیم‌های شهرداری امین‌شهر و فجر علی‌آباد در استادیوم شهید سلیمانی برگزار شد، علی بلوچی در دقیقه ۵۶ و در حالی که بازی صفر – صفر در جریان بود، یک موقعیت ۱۰۰ گل در محوطه شش قدم دروازه تیم فجر به دست آورد اما با توجه به مصدومیت دروازه‌بان تیم حریف، با یک حرکت جوانمردانه توپ را از جریان بازی خارج کرد تا به وضعیت دروازه‌بان رسیدگی شود.

photo_2016-09-29_23-42-59

در این بازی که با نتیجه دو بر دو به پایان رسید، رضا حاج‌محمدی در دقایق ۸۳ و ۸۵ گل‌های تیم شهرداری امین‌شهر را به ثمر رساند. گل‌های تیم فجر را نیز محسن رحیمیان در دقیقه ۶۵ و محمد النچری در دقیقه ۷۲ به ثمر رساندند.

همچنین در این بازی میلاد کمسفیدی، بازیکن تیم شهرداری امین‌شهر به دلیل خطا کارت زرد دریافت کرد. محسن رحیمیان، امیرحسین باقری، علیرضا رئیسی و مصطفی ولی‌زاده نیز از تیم فجر به دلیل خطا کارت زرد دریافت کردند. رئیسی در دقیقه ۹۴ به دلیل آنچه که «توهین به داور» اعلام شده، با کارت قرمز از زمین اخراج شد.

عباس محمدحسینی، داور وسط، ایمان مرتضوی و محمد مهرابی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمدمهدی کمالی نیز نیز داور چهارم این مسابقه بود.

بازیکنان تیم شهرداری امین‌شهر در این مسابقه: علی عنایتی، حمید آزادی، محمدرضا حوران، مرتضی امینی‌مقدم، محمدرضا کمسفیدی، رضا حاج‌محمدی، میلاد کمسفیدی،، علی بلوچی، حسین رمضانی، محمدصالح غلامرضایی و مهرداد بیرمی.

سرمربی تیم شهرداری امین‌شهر: حسین نبی زاده

بازیکنان تیم فجر علی‌آباد در این مسابقه: ابوالفضل باقری، علی عسکری، احمد اکبری، احمد رفیعی، محمدرضا پابرجا، امیرحسین بمانی، محسن رحیمیان، علیرضا سلیمانی، امیرحسین باقری، محمد النچری و مصطفی ولی‌زاده.

سرمربی فجر علی‌آباد: حسن باقری

جدول ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

شاهین انار-فتوت انار: جمعه ۹ مهر

ذوالفقار ده‌رئیس-شهید ندافیان امین‌شهر: یکشنبه ۱۱ مهر

پیشرو انار-آزادگان احمدآباد:  دوشنبه ۱۲ مهر

پارسه انار-گسترش گلشن: سه‌شنبه ۱۳ مهر

بازی‌های هفته ششم ساعت ۱۵:۳۰ در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار می‌شود.

گزارش تصویری بازی تیم‌های شهرداری امین‌شهر و فجر علی‌آباد

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲

حسین نسب عبداللهی

 

ثبت دیدگاه