• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

درخواست انارپرس از مردم: اهالی شهرستان انار از شرکت در سرشماری اینترنتی غفلت نکنند

  • 09 مهر 1395 - 17:31
درخواست انارپرس از مردم: اهالی شهرستان انار از شرکت در سرشماری اینترنتی غفلت نکنند

سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر آغاز شده و تا ۲۴ مهر ادامه دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد رتبه شهرستان انار در سرشماری اینترنتی در استان کرمان بسیار پایین و نگران‌کننده است اما برخی شهرستان‌های جنوبی رتبه بالایی دارند.

این اولین بار است که سرشماری جمعیت به صورت اینترنتی انجام می‌شود و بر همین اساس همه ما می‌توانیم آمار جمعیتی شهرستان را بدون واسطه ثبت کنیم تا شاهد برخی مسائل از جمله کم نشان دادن جمعیت شهرستان انار نباشیم.

ثبت جمعیت و واقعیات‌ها باعث می‌شود تا در اختصاص بودجه‌ها، حق انار تضییع نشود.

تجربه نشان داده در گذشته‌ها که سرشماری اینترنتی نبوده، برخی شهرستان‌ها آمارهای خود را بیش از واقعیت جلوه داده‌اند و بر همین اساس بودجه بیشتری دریافت می‌کنند اما همواره جمعیت انار کمتر از واقعیت جلوه داده شده است.

پس بیایید فرصت را از دست ندهیم و با فقط ۱۰ دقیقه وقت گذاشتن از طریق کامپیوتر، تبلت یا موبایل، اقدام به ثبت آمار جمعیتی خانواده خود کنیم.

برای شرکت در این سرشماری به این “سایت” مراجعه کنید. پس از پایان ثبت‌نام و تایید نهایی، یک کد به شما داده می‌شود. این کد را جایی نوشته و نگه دارید تا وقتی که ماموران سرشماری به در منزل مراجعه می‌کنند، دیگر نیازی نباشد که نیم ساعت معطل گردید تا آمار جمعیتی و …. را به مامور سرشماری بگویید بلکه با ارائه دادن این کد، کار تمام‌شده تلقی می‌شود.

لطفا شرکت در سرشماری اینترنتی را به روزهای آخر نیاندازید.

برای این منظور وارد این سایت شوید و روی دکمه سبزرنگ “تایید و ادامه” کلیک کنید تا به صفحه ثبت کدملی سرپرست خانوار هدایت شوید. بعد از وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار، وارد صفحاتی خواهید شد که باید آدرس منزل، نام استان و منطقه زندگی، کد ملی و تاریخ تولد و کدملی اعضای خانوار و… را ثبت کنید تا در انتها که ثبت نهایی را انجام می‌دهید یک کد به شما داده شود.

ثبت دیدگاه