• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

هشدار مرکز بهداشت انار: مراقب توزیع نوشیدنی‌های تاریخ گذشته در مراسم‌های محرم باشید

  • 14 مهر 1395 - 16:03
هشدار مرکز بهداشت انار: مراقب توزیع نوشیدنی‌های تاریخ گذشته در مراسم‌های محرم باشید

مرکز بهداشت شهرستان انار هشدار داده که مردم در مراسم‌های پذیرایی و نذری، مراقب باشند که نوشابه و دوغ‌های تاریخ گذشته مصرف نکنند.

متن این هشدار به شرح زیر است:

در پی گزارشات مردمی و بازرسی‌های بازرسین بهداشت مرکز بهداشت شهرستان انار، مواردی از توزیع نوشابه و دوغ‌های تاریخ گذشته از طریق غذاهای توزیعی در مراسم همشهریان مشاهده گردیده است.

ماجرا از این قرار است برخی از فروشندگان مواد غذایی که از فروش مواد غذایی تاریخ گذشته خود در مغازه‌های سطح شهر به دلیل بازرسی پرسنل بهداشت محیط و آگاهی شهروندان نا‌امید شده‌اند به شکل ناجوانمردانه‌ای اقدام به توزیع این مواد غذایی در مراسم و حتی غذاهای نذری می‌نمایند تا دور از چشم بازرسان بهداشت کالای تاریخ گذشته خود را به فروش برسانند.

از کلیه همشهریان عزیز تقاضا داریم حتما مواد غذایی به ویژه نوشابه و دوغ توزیعی در مراسم را قبل از مصرف کنترل نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی محل خود اطلاع دهند و یا به سامانه ۱۹۰ کشوری گزارش نمایند.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در پایان تاکید کرده: همچنین به تمامی فروشندگان متخلف اخطار می‌نماید در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تقلب اینچنینی ضمن برخورد قانونی، اسامی متخلفین جهت اطلاع عموم منتشر خواهد شد.

 

ثبت دیدگاه