• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

تیم فوتبال فتوت انار در یکی بازی پرتنش به صدر جدول صعود کرد

  • 23 مهر 1395 - 19:28
تیم فوتبال فتوت انار در یکی بازی پرتنش به صدر جدول صعود کرد

تیم فتوت انار در یکی بازی پرتنش موفق شد تیم یادبود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و با ۱۵ امتیاز به صدر جدول رقابت‌های لیگ فوتبال انار صعود کند. گل دروازه‌بان تیم یابود به درون دروازه خودش در دقیقه ۹۰ باعث پیروزی فتوت در این بازی شد.

در دومین بازی هفته هفتم رقابت‌های لیگ فوتبال انار که بعدازظهر روز جمعه ۲۳ مهر در استادیوم شهید سلیمانی و بین تیم‌های فتوت و یادبود برگزار شد، علی قربانی در دقیقه ۱۳ و محمد رئیسی (دروازه‌بان تیم یادبود) در دقیقه ۹۰ گل‌های تیم فتوت را به ثمر رساندند. رضا حسینی‌نوه نیز در دقیقه ۱۹ گل تیم یادبود را به ثمر رساند.

در این بازی دو بازیکن تیم فتوت یعنی حسین ولی‌نژاد به دلیل «حرکت غیرورزشی» و حسین حمرانی به دلیل «اعتراض به داور» و همچنین دو بازیکن تیم یادبود یعنی امیر تهرانی به دلیل «حرکت غیرورزشی» و مصطفی اعمی‌زاده به دلیل خطای عمد کارت زرد دریافت کردند.

افزون بر این، امیرحسین رشیدی، بازیکن تیم فتوت به دلیل «خطای شدید» و امیر تهرانی بازیکن تیم یادبود به دلیل «درگیری شدید با بازیکن تیم حریف» با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شدند. هر دو بازیکن در دقیقه ۹۰ از بازی اخراج شدند.

محمد اسفندمز، داور وسط، محمد شهیدی و سجاد غلامی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمدرضا جلالی نیز نیز داور چهارم این مسابقه بود.

بازیکنان تیم فتوت انار در این مسابقه: مصطفی سلیمانی، محمد همت‌آبادی، محمدحسین طزرجی، رضا طزرجی، علی قربانی، امیرحسین رشیدی، امیرحسین بمانی، حسین ولی‌نژاد، محمد هادی‌زاده، حسین حمرانی و جواد استادی.

سرمربی تیم فتوت: حسین عبادی

بازیکنان تیم یادبود انار در این مسابقه: محمد رئیسی، امیر تهرانی، محمدرضا میرکی، سجاد طزرجی، حبیب عسکری، رضا حسینی‌نوه، محمدرضا گنجی، سیدمصطفی صابری، یدالله عسکری، سیداحمد سیدمحمدی و علیرضا کیانی.

سرمربی یادبود: رضا ابولی

جدول ادامه بازی‌های هفته هفتم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

شهرداری امین‌شهر-شهید ندافیان امین‌شهر: یکشنبه ۲۵ مهر

گسترش گلشن-شاهین انار: سه‌شنبه ۲۷ مهر

ذوالفقار ده‌رئیس-آزادگان احمدآباد: پنجشنبه ۲۹ مهر

پارسه انار-پیشرو انار:  جمعه ۳۰ مهر

گزارش تصویری بازی تیم‌های فتوت انار و یادبود انار

۲

۱  ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ photo_2016-10-14_18-44-02 photo_2016-10-14_18-45-45 photo_2016-10-14_18-46-20

حسین نسب عبداللهی

ثبت دیدگاه