• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خانم فلاح، بانوی خیّر ساکن تهران از بیمارستان انار بازدید کرد

  • 30 مهر 1395 - 20:03
خانم فلاح، بانوی خیّر ساکن تهران از بیمارستان انار بازدید کرد

حاجیه‌ پوراندخت فلاح از خیران عرصه سلامت و دخترشان خانم آناهیتا مهدوی از بیمارستان انار بازدید کردند.

این بانوی نیکوکار روز پنج‌شنبه ۲۹ مهر در دیدار از بخش‌های مختلف بیمارستان از نزدیک در جریان فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های زایشگاه، بستری، اتاق عمل، کودکان و دیالیز قرار گرفت.

خانم فلاح یکی از خیران عرصه سلامت و ساکن تهران است که در طرح عرفه و قربان سال جاری ۵۲ میلیون تومان به بیمارستان انار اهدا کرد.

این بانوی نیک‌اندیش با تشکر از دکتر حکیمه گنجی و فعالیت‌های انجام شده در بیمارستان به خصوص بخش زنان و زایمان اظهار داشت: اگر خداوند توفیق بدهد باز هم می‌توانم در خدمت بیماران و بیمارستان انار باشم.

وی با ابراز خوشنودی از نوسازی و مرمت بیمارستان انار توسط خیرین، از به کارگیری دستگاه‌های خریداری شده در بخش اطفال و زنان و زایمان تشکر کرد و خواستار ادامه‌یافتن روند پیگیری و جذب متخصصین جهت خدمت به مردم انار و حومه شد.

خانم فلاح افزود: اطلاع‌رسانی بهتر در سطح منطقه برای اطلاع عمومی از خدمات ارائه شده در بخش زنان و زایمان و اطفال ضروری به نظر می‌رسد.

این بانوی نیکوکار همچنین در این بازدید با برخی از کارکنان و بیماران بیمارستان از جمله یک بیمار دیالیزی از منطقه نوق به گفتگو پرداخت.

خانم دکتر گنجی، رئیس بیمارستان انار با تشکر فراوان از حاجیه خانم فلاح در خرید تجهیزات بیمارستان مربوط به زنان و زایمان و اطفال اظهار داشت: دیدار حاجیه خانم فلاح و سرکار خانم مهدوی از بیمارستان ، نشانه‌ای روشن از ابراز اهمیت این خانواده به مسئله نیکوکاری در عرصه سلامت است.

۱ ۰۲ ۲ ۳ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۳ ۲۴ ۲۵ ۲۶ ۲۷ ۲۸ ۲۹ ۳۰ ۳۱

ثبت دیدگاه