• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

همسر مرحوم داوود رشیدی: داوود برای کمک به تئاتر، حاضر شد ۱۰ روز در انار بماند

  • 02 آبان 1395 - 19:23
همسر مرحوم داوود رشیدی: داوود برای کمک به تئاتر، حاضر شد ۱۰ روز در انار بماند

احترام برومند، همسر مرحوم داوود رشیدی، بازیگر فقید سینما گفت که داوود برای کمک به تئا‌تر استان‌ها حاضر بود به شهرستان‌ها برود و با مردم باشد.

برومند در مصاحبه با ماهنامه «پاراگراف» که قبل از فوت داوود رشیدی انجام شده، گفت: «من می‌گویم مرد اگر کار داشته باشد و پول دربیاورد هر جا برود خوب است. الان هم از خدا می‌خواستم که حال داود خوب بود و به شهرستان می‌رفت و کار می‌کرد. فقط موضوع فیلم و سریال نبود، آن سال‌هایی هم که داود کمتر فیلم بازی می‌کرد دائم در سفر به دنبال کار تئا‌تر استان‌ها، جشنواره‌های استانی و دانشجویی بود. اصلا عاشق این کار بود که به شهرستان‌ها برود و با مردم باشد.»

وی افزود: «به عنوان مثال چند سال پیش با هم به شهر انار رفتیم. خانه‌ای را که در آنجا مانده بود دیدم؛ یک خانه قدیمی بود که با محبت کامل آن خانواده میزبان، مهیا شده بود.»

اشاره خانم برومند به خانه قدیمی است که در خیابان طالقانی انار قرار دارد و محمود بصیری، بازیگر اناری سینما دوران کودکی‌اش در آن زندگی می‌کرده است.

برومند گفت: «نمی‌گویم که جشنواره‌های تئا‌تر استانی اصلا پولی نمی‌دهند ولی بودجه قابل توجهی هم ندارند. اما می‌بینید که داود ۱۰ روز در انار می‌ماند و برایش پول هم مهم نیست؛ می‌ماند برای عشقی که به تئا‌تر شهرستان‌ها داشته و دارد و خیلی سعی می‌کرد که به تئا‌تر شهرستان‌ها کمک کند.»

داوود رشیدی روز جمعه پنجم شهریور ۱۳۹۵ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

عکس زیر مرحوم داوود رشیدی، بازیگر پیشکسوت را در مجتمع فرهنگی هنری شهید اسماعیلی‌نیا انار نشان می‌دهد.

حاضران در عکس، از راست: جلالی، هادی‌زاده، داوود رشیدی، صیادی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار و رضا اصغری

photo_2016-08-28_13-23-56

ثبت دیدگاه