• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اولین شکست تیم شهرداری امین‌شهر در لیگ فوتبال انار؛ بازیکن مصدوم امین‌شهر به رفسنجان اعزام شد

  • 07 آبان 1395 - 19:45
اولین شکست تیم شهرداری امین‌شهر در لیگ فوتبال انار؛ بازیکن مصدوم امین‌شهر به رفسنجان اعزام شد

تیم شهرداری امین‌شهر در چهارمین بازی هفته هشتم لیگ فوتبال شهرستان انار با نتیجه سه بر یک در برابر تیم آزادگان احمدآباد شکست خورد. این نخستین باخت تیم شهرداری امین‌شهر در این رقابت‌ها بود.

تیم آزادگان با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. تیم شهرداری امین‌شهر نیز با ۱۷ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

تیم یادبود انار نیز با ۱۶ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد.

تا پایان رقابت‌های لیگ فوتبال شهرستان انار سه هفته دیگر باقی است و تیم‌های آزادگان احمدآباد، شهرداری امین‌شهر و یادبود انار رقابت تنگاتنگی در بالای جدول دارند.

مصدومیت بازیکن تیم امین‌شهر و اعزام به رفسنجان

مرتضی امینی‌مقدم، بازیکن تیم شهرداری امین‌شهر در دقیقه ۸۳ بازی بر اثر برخورد غیرعمد دست بازیکن تیم حریف به صورتش، از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد که با حضور نیروهای اورژانس و انجام اقدامات اولیه به بیمارستان انار منتقل گردید. این بازیکن به دلیل شکستگی بینی به رفسنجان اعزام گردید.

نظرات مربیان دو تیم در خصوص بازی

محمود عبدلی، سرمربی تیم آزادگان در خصوص این بازی به انارپرس گفت: بازی خوبی بود. جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. مخصوصا از تمام کادر و بازیکنان تیم آزادگان هم کمال تشکر را دارم که واقعا با تمام وجودشان بازی کردند ومزد تلاش‌شان را گرفتند و من به همه آن‌ها افتخار می‌کنم.

وی افزود: امیدواریم در پایان فصل بتوانیم نتیجه دلخواه خود را بگیریم. همچنین از سایت خوب شما که حامی  ورزشکاران هستید، تشکر می‌کنم.

حسین نبی‌زاده، سرمربی تیم شهرداری امین‌شهر نیز در خصوص بازی به انارپرس گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و زود هم به گل رسیدیم ولی روی یک ضربه ایستگاهی گلی بچه‌گانه دریافت کردیم و در ادامه، بازی را با استرس ادامه دادیم.

وی افزود: امروز آزادگان بهتر از ما بود و نتیجه گرفت. شرمنده هواداران هستم اما باید این باخت را فراموش کنیم و به بازی‌های بعدی فکر کنیم. به امید خدا به آنچه که استحقاقش را داریم، برسیم.

نبی‌زاده در خصوص داوری نیز گفت: داوری خیلی خوب بود. مقصر اصلی باخت من بودم و لازم می‌دانم به تیم آزادگان هم تبریک بگویم.

گل‌های بازی

در این بازی که بعدازظهر روز جمعه هفتم آبان در استادیوم شهید سلیمانی برگزار شد، علی گلزاری در دقیقه هفت و محمود صیادی در دقایق ۴۰ و ۷۸ گل‌های تیم آزادگان را به ثمر رساندند.

همچنین تک گل تیم شهرداری امین‌شهر نیز در دقیقه یک بازی از سوی سیدابوالفضل صابری به ثمر رسید.

در این بازی امیر کریمی بازیکن تیم شهرداری امین‌شهر به دلیل خطا کارت زرد دریافت کرد. همچنین دو بازیکن تیم آزادگان یعنی سعید بیگی به دلیل خطا و علیرضا هادی‌زاده به دلیل تمارض کارت زرد دریافت کردند.

عباس محمدحسینی، داور وسط، سیدایمان مرتضوی و سجاد غلامی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. امین کمالی نیز نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

بازیکنان تیم آزادگان احمدآباد در این مسابقه: رضا احمدی(دروازه‌بان)، حسین گلزاری، حسین حسن‌زاده، سعید بیگی، محمود صیادی، اکبر زعیم‌حسینی، محمد دهقان، مسعود رشیدی، علی گلزاری، احسان منگلی و مهدی همت‌آبادی.

سرمربی تیم آزادگان: محمود عبدلی

بازیکنان تیم شهرداری امین‌شهر در این مسابقه: علی عنایتی(دروازه‌بان)، حمید آزادی، محمدرضا حوران، مرتضی امینی مقدم، حسین رمضانی، علی‌اصغر امینی‌مقدم، رضا حاج‌محمدی، سیدابوالفضل صابری، امیر کریمی، علی بلوچی و میلاد کمسفیدی.

سرمربی تیم شهرداری امین‌شهر: حسین نبی‌زاده

جدول ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

شاهین انار – پیشرو انار: یکشنبه ۹ آبان

ذوالفقار ده‌رئیس – پارسه انار: سه‌شنبه ۱۱ آبان

جدول بازی‌های هفته نهم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

المهدی انار – شهید ندافیان امین‌شهر: پنجشنبه ۱۳ آبان

گسترش گلشن– فتوت انار: جمعه ۱۴ آبان

آزادگان احمدآباد– فجر علی‌آباد: یکشنبه ۱۶ آبان

پیشرو انار – یادبود انار: سه‌شنبه ۱۸ آبان

پارسه انار – شهرداری امین‌شهر: پنجشنبه ۲۰ آبان

ذوالفقار ده‌رئیس – شاهین انار: جمعه ۲۱ آبان

گزارش تصویری بازی تیم‌های آزادگان احمدآباد و شهرداری امین‌شهر

 

۱ ۲ ۳ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ photo_2016-10-28_18-51-14 photo_2016-10-28_18-51-18 photo_2016-10-28_18-51-26 photo_2016-10-28_18-53-20

 

ثبت دیدگاه