• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

توصیه‌های فرمانده انتظامی انار به کارکنان پلیس راه در خصوص رعایت رفتارشناسی اجتماعی برای کاهش نارضایتی مردم

  • 09 آبان 1395 - 8:26
توصیه‌های فرمانده انتظامی انار به کارکنان پلیس راه در خصوص رعایت رفتارشناسی اجتماعی برای کاهش نارضایتی مردم

سرهنگ غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان انار در جمع کارکنان پاسگاه پلیس راه انار گفت: انجام وظیفه سخت پلیس راه در جاده‌ها می‌تواند همراه ارتباط مطلوب با رانندگان و هنرمندی در اعمال قانون رانندگان متخلف، اثرگذاری بهتری داشته و بر میزان رضایتمندی بیافزاید.

picture-084

سرهنگ غضنفری افزود: جایگاه مردمی پلیس اقتضا می‌کند با درک شرایط اجتماعی حاضر و ضمن توجه به قانونمندی پلیس، توقعات، شرایط و حالات رفتاری افراد متخلف نیز مورد توجه قرار گیرد تا از تنش‌ها و حاشیه‌های رفتاری در سطح جامعه کاسته شود.

غضنفری در این جلسه تاکید نمود: در اجرای ماموریت، پلیس راه شرایطی جهت انجام وظایف بر اساس واقعیات و رفتار‌شناسی اجتماعی وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها ارتباط صمیمی و منطقی تری میان مخاطبان پلیس راه و رانندگان به وجود خواهد آمد که هم در کاهش نارضایتی‌ها و هم در اثربخشی بیشتر اعمال جریمه متخلفین موثر خواهد بود.

فرمانده انتظامی انار در پایان یاد آور شد: در روزگار فعلی و با تکنولوژی‌های جدید، بایستی با تعامل همه دستگاه‌ها در فراهم ساختن زیرساخت‌ها، نظارت و اعمال مقررات به سویی حرکت کند که میزان مواجه فیزیکی مردم و پلیس به ویژه در حوزه رانندگی به حداقل ممکن برسد و باعث تداوم نظم رفتاری و دوام نظارت در طول مدت شبانه روز گردد.

ثبت دیدگاه