• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

شکست سنگین تیم پارسه انار از ذوالفقار ده‌رئیس

  • 11 آبان 1395 - 20:14
شکست سنگین تیم پارسه انار از ذوالفقار ده‌رئیس

تیم ذوالفقار ده‌رئیس در آخرین بازی هفته هشتم رقابت‌های لیگ فوتبال شهرستان انار موفق شد تیم پارسه را با نتیجه شش بر سه شکست دهد.

در این بازی که بعدازظهر روز سه شنبه ۱۱ آبان در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، عباس اسماعیلی در دقایق چهار و ۱۶، اصغر جعفرزاده در دقایق ۶۰، ۷۵ و ۸۳ و حسین بهنویی در دقیقه ۹۰ گل‌های تیم ذوالفقار ده‌رئیس را به ثمر رساندند.

همچنین علی اسفندمزد (دو گل) و سعید علیزاده نیز گل‌های تیم پارسه انار را به ثمر رساندند.

نارضایتی سرمربی تیم پارسه از داوری

هادی اسفندمزد، سرمربی تیم پارسه انار در خصوص این بازی به انارپرس گفت که بازی خوبی بود. ما نیمه اول خوب بازی کردیم اما نیمه دوم خوب بازی نکردیم. البته عملکرد ضعیف داوری نیز باعث شد تا تمرکز تیمی ما به هم بخورد. در این بازی دو موقعیت ۱۰۰ درصد خطای پنالتی به نفع ما گرفته نشد. در کل از داوری راضی نبودیم.

غلام میرزاهاشمی، سرمربی تیم ذوالفقار نیز به انارپرس گفت که بازی دست ما بود. بعد از اینکه ما دو گل اول به ثمر رساندیم، بچه‌های تیم مغرور شدند و فکر کردند بازی تمام شده است و به همین دلیل دو گل دریافت کردیم اما در نیمه دوم، بازیکنان همت کردند و توانستیم با به ثمر رساندن چهار گل، سه امتیاز بازی را بگیریم. وی افزود که داوری این بازی مشکل خاصی نداشته است.

خطاها و داوران

در این بازی محمد قدیری بازیکن تیم پارسه به دلیل «خطای هند» کارت زرد دریافت کرد. همچنین اصغر جعفرزاده و علیرضا جعفرزاده از تیم ذوالفقار کارت زرد دریافت کردند. علیرضا جعفرزاده در دقیقه ۸۶ به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

عباس رضایی، داور وسط، محمد مهرابی و سجاد غلامی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمود قانونی‌مقدم نیز نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

بازیکنان تیم ذوالفقار ده‌رئیس در این مسابقه: حمید اسماعیلی(دروازه‌بان)، عبدالله رشیدی، داوود مقیمی، اصغر جعفرزاده، مجتبی رشیدی، مصطفی رشیدی، محمدرضا اسماعیلی، حسین بهنویی، عباس اسماعیلی، مرتضی اکبری و روح‌الله بهرامی.

سرمربی تیم ذوالفقار ده‌رئیس: غلام میرزاهاشمی

بازیکنان تیم پارسه انار در این مسابقه: حسن انارکی محمدی(دروازه‌بان)، میثم صیادی، محمد قدیری، علی اسفندمزد، سعید علیزاده، رضا نایب‌پور، رضا شیبانی، علی پورغلامی، اکبر احمدی، هادی احمدیان و امید قاسمی.

سرمربی تیم پارسه انار: هادی اسفندمزد

جدول بازی‌های هفته نهم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

المهدی انار – شهید ندافیان امین‌شهر: پنجشنبه ۱۳ آبان

گسترش گلشن– فتوت انار: جمعه ۱۴ آبان

آزادگان احمدآباد– فجر علی‌آباد: یکشنبه ۱۶ آبان

پیشرو انار – یادبود انار: سه‌شنبه ۱۸ آبان

پارسه انار – شهرداری امین‌شهر: پنجشنبه ۲۰ آبان

ذوالفقار ده‌رئیس – شاهین انار: جمعه ۲۱ آبان

گزارش تصویری بازی تیم‌های ذوالفقار ده‌رئیس و پارسه انار

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۱۰ ۱۱ ۱۲

حسین نسب عبداللهی

 

ثبت دیدگاه