• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

درگیری شدید بین یک مامور پلیس و یک شهروند در پمپ بنزین بقایی انار

  • 11 آبان 1395 - 20:26
درگیری شدید بین یک مامور پلیس و یک شهروند در پمپ بنزین بقایی انار

عصر روز سه‌شنبه ۱۱ آبان بین یک مامور پلیس راهنمایی و رانندگی و یک شهروند در پمپ بنزین بقایی انار درگیری شدیدی رخ داده است.

در این درگیری طرفین به ضرب و شتم شدید یکدیگر پرداخته‌اند.

ظاهرا درگیری بر سر توقیف موتورسیکلت شروع شده و دامنه آن به درگیری بین یک جوان اناری و یک مامور پلیس کشیده است.

در این درگیری شهروند اناری مصدوم شده است. مامور پلیس نیز در این درگیری لباس خود را درآورده و اقدام به ضرب و شتم این شهروند کرده است. این درگیری باعث ازدحام گسترده مردم در جایگاه سوخت بقایی گردید.

این درگیری در حالی رخ داده که سرهنگ غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان انار دو روز قبل در جلسه‌ای با کارکنان پاسگاه پلیس راه و پلیس راهور انار گفته بود: «در اجرای ماموریت، پلیس راه شرایطی جهت انجام وظایف بر اساس واقعیات و رفتار‌شناسی اجتماعی وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها ارتباط صمیمی و منطقی تری میان مخاطبان پلیس راه و رانندگان به وجود خواهد آمد که هم در کاهش نارضایتی‌ها و هم در اثربخشی بیشتر اعمال جریمه متخلفین موثر خواهد بود.»

در همین حال قرار است بر اساس برنامه از پیش اعلام شده، ساعت ۲۰ چهارشنبه ۱۲ آبان در زورخانه قائم آل محمد مسجد زینبیه انار واقع در بولوار مطهری، مطهری ۱۳ جلسه پرسش و پاسخ مردمی با حضور فرمانده انتظامی، رئیس پلیس راهور و رئیس پاسگاه پلیس راه انار برگزار شود.

 

ثبت دیدگاه