• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مهندس انارکی محمدی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برای رسیدگی به مشکلات بیمارستان به انار می‌آید

  • 12 آبان 1395 - 13:44
مهندس انارکی محمدی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برای رسیدگی به مشکلات بیمارستان به انار می‌آید

مهندس احمد انارکی محمدی، نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان گفت:  هفته  آینده دکتر اسماعیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جهت رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات بیمارستان در انار حضور پیدا خواهند کرد.

این نماینده مجلس در گفت‌وگو با انارپرس افزود: اگر از جانب دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نتیجه‌ای کسب نشد، قطعا اقدامات بعدی را برای مردم انجام می‌دهیم و موضوع را به وزارت‌ بهداشت و درمان منعکس می‌کنیم.

وی گفت: در جلسه‌ای که اخیرا با رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان داشتیم موضوع بیمارستان را مطرح کرده و تاکید کردیم که جدا از اینکه مردم شهرستان انار به این بیمارستان نیاز دارند، انار در شاهراه اصلی و مهم قرار دارد و به همین دلیل حوادث و تصادفات زیادی در جاده‌های آن رخ می‌دهد اما متاسفانه امکاناتی که جوابگوی مصدومان و  مردم شهرستان باشد، در بیمارستان وجود ندارد.

نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان همچنین گفت: آقای دکتر اسماعیلی قول مساعد داده‌اند ۱۵ آبان که نیروهای متخصص جدید تقسیم می‌شوند، نیروهای کسری کادر درمانی انار را تکمیل نمایند.

وی اظهار داشت: رایزنی‌های ما از طریق وزیر بهداشت جهت انجام و پیشروی روند بیمارستان انار ادامه دارد و از طریق استاندار کرمان نیز پیگیری‌های ما در این خصوص در حال انجام است.

انارکی محمدی گفت: بیمارستان زیرمجموعه‌ای از شبکه بهداشت و درمان است و مسلما اگر شبکه بهداشت و درمان قوی نباشد نمی‌تواند در این زمینه خوب عمل کند. در نتیجه می‌بایست اقداماتی صورت داده تا شبکه بهداشت و درمان تقویت شود تا بیمارستان نیز تقویت شود.

انارکی محمدی ضمن تشکر از زحمات دکتر گنجی، رئیس بیمارستان انار که از مقام خود استعفا داده و خیرین و افرادی که این خیرین را جهت امور  نیک جمع می‌کنند گفت: در جلسه‌ای که هفته آینده در خصوص مشکلات بیمارستان با حضور دکتر اسماعیلی برگزار خواهیم کرد، دلیل استعفای خانم دکتر گنجی را نیز جویا خواهیم شد و اگر مشکلی در این زمینه است کمک می‌کنیم تا مشکل رفع شده و  تلاش می‌کنیم ایشان دوباره به سمت خود در ریاست بیمارستان بازگردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسن منتظری، امام جمعه انار نیز چند روز پیش با انتقاد از وضعیت بیمارستان گفته بود که وضعیت درمانی انار باید تغییر کند

ثبت دیدگاه